Vaikka Jeesus on niin suuri, että koko maailmankaikkeus kaikkineen on luotu hänen kauttaan, on hän myös arkipöivän Jumala ja tulee mukaan aivan tavallisiin toimiin kun häntä pyydämme.
Ajan partani perinteisellä yksiteräisellä höylällä, ja jokainen joka on sellaista kokeillut tietää, että tämmöisellä höylällä saa erittäin helposti naamaan haavan jos tekee pienenkään virheliikun parranajossa.
Nyt tänään pyysin Jeesusta mukaan parranjoon, niin selvisin raakauksesta ilman haavoja; eli kannatti pyytää Jumala kaveriksi näinkin arkipäiväiseen asiaan!
Raamatun Jeesus vaikka hän on käsittämättömän suuri, jopa pitää siitä kun me vaivaamme häntä aivan arkipäiväisillä asioilla ja pyydämme hänen kaveriksi tuollaiseen.
Pois sellainen ajatus, että Jeesus olisi vain partasuu-ukko joka istuu Taivaassa ja ei välitä tavallisten ihmisten tavallisista askareista!
Voidaan myös sanoa, että Jeesus rakastaa tavallisia ihmisiä. No miksikä?
Koska hän loi heitä niin paljon!
JEESUS MUKAAN PARRANAJOON!
10
60
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu on vain yhden kansan legendaa ja satua. Mitään jumalia taikka jeesuksia ei ole oikeasti olemassa.
- Anonyymi
Olet toistanut tuon satoja kertoja, mutta teho näyttää vähäiseltä.
Jopa miikanaahum taitaa olla G4G.
- Anonyymi
Jopa urpo ateisti tai Herramme Jeesus pitäisi sitä ihmeenä ellei näin olis! pv pv
- Anonyymi
Jeesus ei ole Jumala.....älä tee uskoasi turhaksi tulkitsemalla raamattua väärin!!!!!
Jeesus voi laskeutua taivaasta koska tahaansa, mutta mitä sanoo vakuutusyhtiö jos nois Herra pompaa autojen päälle, itse loukkaantumatta..
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=Mmxj7f3uVRE&list=PLxdH4XPU7OZnR5XV-b1QmnM7yCwAlmOUd&index=5
kun tulee maanpäälle :) - Anonyymi
??????????????
- Anonyymi
Raamatussa kirjoitetaan: Tule lapsenomaiseksi, Ateistien tulisi suhtautua vaikkapa sitten ihan materialistisesti, vaikka taivaissa Jeesus on henki.
https://www.youtube.com/watch?v=dZ7oN1LWqMY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009