KIRKKO on VARAS, hylkäävä ja petturi, koska pimittää, pitää visusti itsellään minun omaisuuttani ja evidenssiä. Kynsin ja hampain, vaikka tämä asia on todella helppo heidän järjestää, vain esim. 12€ per pappi niin saisin lahjoittamani rahat takaisin.
Haluan ja vaadin saada sen takia rahani takaisin, koska KIRKKO hylkäsi TÄYSIN hengenvaaroihin, auttamatta minua ja lähdöstäni v. 2014 lähtien.
KIRKKO saa sen minkä se ansaitseekin,itse sitä keräävät turpaansa olemalla auttamatta vaikka missä hengenhädässä, edes henkisesti nimenomaan!
Asiasta on yritetty sopia heidän kanssaan, MUTTA EDES laiskoja, välinpitämättömiä piispoja EI ole kiinnostanut koskaan VASTATA, EDES HÄTÄHUUTO,-viesteihin, kuten EI pappejakaan.
No, saavat sitten, mitä ansaitsevat, kun evidenssinkin vielä pimittävät, visusti pitävät itsellään, vaikka se kuuluu minulle!
Kirkko on VARAS, hylkääjä ja petturi
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194