Etsin naista Lahden seudulta!

Anonyymi

Vapaa tai varattu vanhempi nainen! Itse olen 63v Ukm ja kiima on edelleen vieraaseen naiseen kova! Vaimo ei enää sexsistä valitä, mutta mä välitän. Jos olet nainen joka haluaa tilapäistä tai vakkari seuraa niin rakot@suomi24.fi odottaa yhteydenottoasi! Olen terve ja 100% luotetta mies, taattu tyydytys on ollut aina mottoni!
Niin olen Lahden seudulla, ehkäpä sinäkin täälläpäin! Tavataan autossa eka kerta ja sinulla on vapaaehtoinen peruutus mahdollisuus! Terv. jukkis

11

1586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksatko jos tulen....

• Anonyymi

Paljonko haluat jos tulet kylään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko haluat jos tulet kylään?

150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle

• Anonyymi kirjoitti:

150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle

Laita viestiä niin keskustellaan asiasta. Asun lahden seudulla

• Anonyymi

Eheeiiii poijat! Ei mun tarvi maksaa, koska lähes naapurissa on yksi rouva, jonka arvoa miehensä ei tajua. Se vain kun hänellä on harvoin tilaisuus tavata minua.
        Nainen joka haluaa yhteisellä sopimuksella tavata ja on tosissaan >> Ota yhteys, tiedot löytyy mun alkuperäisestä viestistäni. terv. Jukkis

• Anonyymi

Samoin meillä mies aina väsynyt. Olen ollut ilman jo pitkään ja harkinnut jospa löytöis luotettavan pystyvän miehen. Olen normaali kokoinen itsestäni huolta pitävä 58v nainen.

• Oletkos mistäpäin?

• Anonyymi

Moi sinä 58 v. Nainen! Olen Jukkis Lahdesta! Laitoin tuon ilmoituksen ja etsin edelleen! Missäpäin Sinä olet? Haluaan ehdottomasti tavata sinut rakot@suomi24.fi. kirjoita mulle suoraan, näin ei muut pääse lukemaan meidän asioita... Olen luotettava ja sivistynyt mies....

• Anonyymi

Missä olisi tälläinen nainen joka haluaisi. Oma vaimoni ei välitä sexistä.

• Anonyymi

Mistäs nainen 58 on kotoisin. Laita viestii jutellaan.

• Anonyymi

Moi. Täällä 50v luotettava mies lahesta,saat mitä haluut😉

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe