Mikä on muuttunut viime kohun jälkeen?

Anonyymi

Hallitus vaihtui ja vanhukset kelluvat edelleen samoissa ulosteissa kuin ennenkin,eli koko puhe oli sontaa asioiden parantamisesta.Keskitysleiri olosuhteet jatkuvat edelleen.....

9

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeasti! Mitä olisit kuvitellut tapahtuvan? Mistä olisit saanut ne "innokkaat kelluvien ulosteiden" korjaajat? On senverran epämiellyttävää työtä. Jostain muusta se täytyy lähteä, ettei niitä "kelluvia ulosteita" tule. Se on jokaisen meistä itse päätettävä!

• Anonyymi

Itse soisin kyllä vanhustyöntekijöille kunnon palkan mutta nuo tuolla hienolla arkadianmäellä pistää kovasti hanttiin..

• Anonyymi

”Kelluvien ulosteiden” korjaajille palkankorotukset! Paljonko pitää korottaa, että työntekijöitä löytyy? Joku muu ratkaisu siihen täytyy löytyä, kun järjettömät palkankorotukset. Ei kakankorjuusta kukaan mielettömiä maksa! Oikeasti!

• Anonyymi

Miten monta kertaa olet käynyt toteamassa hoito- ja hoivapaikoissa huutelemiasi 'totuuksia' ? - Nm. Konkreettisesti ITSE

• Anonyymi

Kotihoidossa kyllä kelluu! Käyntiaikoja vain lyhennetään, että ehditään juosta kaikki läpi. Kotihoidossa on niin muistamattomia ja huonokuntoisia asiakkaita, jotka eivät todellakaan ole kotona hoidettavia. Siellä kuitenkin ovat! Heitteillejätettyinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotihoidossa kyllä kelluu! Käyntiaikoja vain lyhennetään, että ehditään juosta kaikki läpi. Kotihoidossa on niin muistamattomia ja huonokuntoisia asiakkaita, jotka eivät todellakaan ole kotona hoidettavia. Siellä kuitenkin ovat! Heitteillejätettyinä!

Miksi sitten omaiset - tai kukaan - ei nosta syytteitä heitteillejätöistä? - Nm. Se on rikos

• Anonyymi

Sipilän hallitus jakoi rahat rikkaille ja Rinteen hallitus jakaa rahat matuille ja Afrikkaan. Eihän näistä veroeuroista riitä enään 300 miljoona vanhuksille. Varsinkin kun ministerien ja kansanedustajien palkkoja piti suurentaa ja avustajien määrä moninkertaistaa.

• Anonyymi

Toivoa soppii että pääsen täältä ennenkuin alan kellumaan :´-(

• Anonyymi

Ole huoletta, mikään muu ei kellu kuin mistään mitään tietämättömien arvostelijoitten aivot. - Nm. Pissi päässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe