Sara Kuivisto

Anonyymi

1500 metrillä juoksi oman ennätyksen, mutta jäi silti joukon viimeiseksi.

Finnin mielestä suoritus oli erinomainen. Itse en ymmärrä miksi se oli erinomainen.

Jos juoksee oman ennätyksen kisoissa ja on silti jumbona niin oma tulostaso täytyy olla silloin todella surkea.

Taas yksi surkimus tippui kuten kaikki muutkin tähän asti.

Hävettää kohta olla Suomalainen

10

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän se taso ollut tiedossa etukäteen, joten tippuminen ei ollut yllätys. Mutta oman ennätyksen teko on aina hyvä suoritus, ei sitä kannata katsomosta vähätellä.

Muuten, kisat olisivat aika köyhät, jos sinne pääsisivät vain rankingin kahdeksan parasta.

Terv. Liikkuva suomalainen

• Anonyymi

Oman ennätyksen rikkominen riippuu täysin siitä millainen se oli ennen. siis sen erinomaisuus. Ja kun taso on kansallista keskitasoa niin on helppo rikkoakin enklkoja vähällä vaivalla.

• Anonyymi

Jos Kuivisto edustaa jonkun täällä kommentoivan mielestä kansallista keskitasoa, millainen lienee sitten se kovin taso? Hän kuitenkin on lajissaan kaksoiskansalaisuuden omaavaa Mäkeä lukuun ottamatta täysin omassa luokassaan suomessa.
        Ryhtymättä tämän enempää naista puolustelemaan totean vain, että Kuivistolle osui Dohassa kovin mahdollinen alkuerävastus, muissa erissä hän olisi ajallaan mennyt suoraan jatkoon, urheilu on joskus ihmeellistä.

• Anonyymi

Jep, nyt vaan kaikki joukolla enklkoja särkemään, se on NIIN helppoa...

• Anonyymi

Kuivisto oli umpisurkea molemmissa lajeissa kuten kaikki muutkin Suomalaiset. pthyi..ihan sama mikä on alkuerä..pthyi.,edustakoot påaska muuta maata. pthyi

• Anonyymi

Miksi kuivisto kehuu noin itseään? Kun on toisella matkalla 14 sekuntia jäljessä ja toisella 6 sekuntia! Turha aliarvioida muita juoksijoita.

• nostan sara kuiviston erittäin korkealle mun suosikki näissä meneillään olevissa olympiakisoissa

• Anonyymi

Pärjää piirikunnallisissa. Mites Timanttiliiga?

• Anonyymi

Tykkäsin aiemmin mutta viimeisen puolen vuoden aikana kun on aukaissut suunsa niin eipä kiinnosta. Liikaa toisten vähättelyä, kuten esim. Tokiossa.

• Anonyymi

Ei taida olla suomen kieli hänen äidinkielensä että ehkä siksikin puhuu vähän heikosti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe