Kiihottaa ajatus siitä, että pääsisi hyväilemään, puristelemaan, imemään ja nuolemaan isoja rintoja. Oisko täällä naista pääkaupunkiseudun alueelta, joka kaipaisi erityisesti rintojen huomioimista. Musta olisi kiihottavaa päästä tuottamaan sulle nautintoa, istua vaikka sun takana ja hyväillä rintoja. Voisin myös hieroa öljyisin käsin sun rintoja, toivottavasti tuottaen suurta mielihyvää ja saaden sut kiemurtelemaan kiimasta.
Isorintaista naista, joka kaipaisi rintojen huomioimista
11
119
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi etten asu pääkaupunkiseudulla. Antaisin niin mielelläni isot rintani käsittelyysi...
Missäpäin asut sitten ? Laita ihmeessä sähköpostia mun @suomi24.fi sähköpostiin niin jutellaan lisää
- Anonyymi
SeikkailevaMies kirjoitti:
Missäpäin asut sitten ? Laita ihmeessä sähköpostia mun @suomi24.fi sähköpostiin niin jutellaan lisää
Laitoin s-postia
- Anonyymi
Kuopiosta löytyisi...
Lahden seutuvillakin olisi tässä yksi naisen rintoja rakastava viisikymppiä jo saavuttanut autoileva vapaa mies. Aloittaja kuvasi hienosti kuinka naista voi pitää hyvänä ja tuottaa nautintoa. Peukku sille.
Viestiä voi minullekkin laittaa. (anteeksi, että lainaan ketjuasi näin)
1plus1_on_69@suomi24.fi- Anonyymi
Hei Kuopoista. Heitäppä postia ago61@suomi24.fi. Olen aivan Kuopion kupeesta. Matkailuautossa tavaittas? Kävisikö?
- Anonyymi
Laitoin postia...
- Anonyymi
Minä suorastaan rakastan pidellä rintoja. Tykkään kaiken kokoisista rinnoista.
Jos Turun suunnalta löytysi vakitapaamisin niin olisi ihanaa.
Laita meiliä: olasase@suomi24.fi - Anonyymi
Minäkin pidän isoista rinnoista ja isoista tytöistä.
Kuopiosta etelään päin kun olisi seuraa. M55.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954321
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463556Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 503339
- 1803333
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242869- 642451
- 422393
- 131744