Folio ei pala vaikka kuinka yrittäisi tunkea sitä kaminaan tai nuotioon.
Mistähän johtuu, että jotkut kuvittelevat, että folio palaa?
Folio ei pala
5
482
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se folion poltto on kiellettyä nuotiollla ja kamiinassa. Jostakin syystä laiskat retkeilijät jättävät roskansa seuraavan hoidettavaksi.
Ja kun kukaan ei välillä tyhjennä kaminaa, niin sinne kertyy iso tukku alumiinia! - Anonyymi
Folio on alumiinia, alumiini on metallia. Alumiinin sulamispiste on 660,32 C ja kiehumispiste 2467 C.
Koita palaisiko tina helpommin, sen sulamislämpötila on vain 231,93 C. - Anonyymi
Se ei ehkä pala, mutta saattaa tukea palamista. Tiedemiehet ovat jakaantuneet metsiin tutkimaan ilmiötä. Tutkimuksia suoritetaan alueella lähellä sinua.
- Anonyymi
Kyllä folio palaa jos on riittävän kauan riittävän kuuma hiillos. Olen joskus saanut poltettua jopa (tyhjän) kaljatölkin.
Tavallisesti ei kuitenkaan. - Anonyymi
Oikeastaan kaikki roskien poltto vaelluksella, tapahtuipa se sitten kaminassa, takassa , kiukaassa tai nuotiossa, jättää jälkeensä ikävää mössöä. Jokainen on nähnyt nuotionpohjissa sulanutta muovia, pullonkorkkeja, tölkkejä ja puoliksi palaneita papereita.
Autiotupien liepeillä aukeaa usein se jätteiden autiomaa. Viinapullot ja kaljatölkit ovat ihan standarditavaraa, vaan olenpa itsekin nähnyt pesuvadin, sinkkiämpärin, suksisauvat ja polkupyörän raadon autiotuvan takana. Poromiehet - nuo suuret luonnon ystävät - kuormittavat vielä kämpän taustat tyhjillä öljy- ja bensakanistereilla.
Olen itsekin neuvonut kanssavaeltajia kämpillä, että heitä toki pihalle kaikke se, mitä sinä kotonakin heität pihalle ja polta toki takassa nuo makkaramuovit, jos sitä teet kotonakin. Olen neuvonut ja kuullut kehotuksia haistella synnytyselimiä.
Tyhmä ja itsekäs paskiainen on sitä samaa myös vaelluksella. Sitähän se vaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920