Taas alkoholistina viinattomana seuraava yö pelkkää kuolemanpelkoa.
Onkotuttua
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole minulle tuttua ollenkaan.
- Anonyymi
Mulle todella tuttua.
t. Kohtalotoverisi - Anonyymi
Tuttua on. Viettää yötä valvoen, pystymättä nukkumaan, kylmää hikeä hikoillen, säpsähdellen, silti toivoen ettei aamu ikinä tulisi. Osanottoni.
- Anonyymi
Juu, ne säpsähtelyt kuviteltuine äänineen ovat stressaavia. Tuntuu, että saa paniikkikohtauksen. En ole AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ne säpsähtelyt kuviteltuine äänineen ovat stressaavia. Tuntuu, että saa paniikkikohtauksen. En ole AP.
Eipä tuollaisessa tilanteessa varmaan saa helposti nukutuksi.
- Anonyymi
Ei kuolemanpelkoa, mutta ahdistusta, tulevaisuuden pelkoa siitä milloin menee sellaiseen tilaan ettei voi enää itse päättää ottamisiaan ja helkkarinmoinen syyllisyys, jos ottaa liian usein. Nyt jännää katsoa, miten menee ensi yö. Olin kaupoilla ja puoliso soitti pyytäen tuomaan pikkupullon brändiä. Kyllä teki mieli ostaa myös itselle, mutta sain oltua ostamatta kun eilen illalla jonkun verran otin. Sen tiedän että aamulla on hyvä olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990