Keskustassa????????
Mikä taloo nyt purethan
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Säästöpankkiko
- Anonyymi
Aikansa palvellut osuuspankin talo puretaan.
On jo korkea aikakin.- Anonyymi
Ja tuskin tehdään mitään tilalle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tehtäisiin?
Eihän torin viereiseen monttuun ollut kysyntää,nyt viimeisten väestöennusteiden jälkeen vielä vähennän.
Puretaan kaikki keskustan rötisköt ja viedään Seinäjoelta "avaruuden pääkaupunki" titteli pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei tehdä, parempi että suurennetaan toria tai tehdään joku puisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei tehdä, parempi että suurennetaan toria tai tehdään joku puisto.
Etelö-pohjanmaan Prypjat, kanta-Kauhava, on yksi helvetin suuri puisto kohta. Mitään vetovoimaa ei löydy. Työntövoimaa löytyy kun päättäjät arvostelevat naisia ja haukkuvat niitä julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelö-pohjanmaan Prypjat, kanta-Kauhava, on yksi helvetin suuri puisto kohta. Mitään vetovoimaa ei löydy. Työntövoimaa löytyy kun päättäjät arvostelevat naisia ja haukkuvat niitä julkisesti.
Mitä oikein horiset?
Mustaa valkoisella ja faktaa nyt näistä haukkumisista, mitkään hevosmiesten tietotoimiston huhut ei riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tehtäisiin?
Eihän torin viereiseen monttuun ollut kysyntää,nyt viimeisten väestöennusteiden jälkeen vielä vähennän.
Puretaan kaikki keskustan rötisköt ja viedään Seinäjoelta "avaruuden pääkaupunki" titteli pois.Montun tilalle ei tullut mitään kun joku nimetön valitti kaavasta, jonka käsittely sitten vei melkein 2 vuotta. Kyllä siinä näivettyy rakennushalut tarmokkaammaltakin. Minä sanoisin että pitäkää monttunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikein horiset?
Mustaa valkoisella ja faktaa nyt näistä haukkumisista, mitkään hevosmiesten tietotoimiston huhut ei riitä.Kuvakaappauksia on talles. Turha kiemurrella. Kumpahan asian osaaset otti opiksensa.
- Anonyymi
Tekis siihen taivaallisen rauhan aukion. Suurien johtajien kuvia sitten reunoille.
- Anonyymi
Se reuna akentaa siihen rivitaloon
- Anonyymi
viimeinen_tuomio kirjoitti:
Kenelle? Ostajia jonossa?
Näinkin voisi sanoa että ostajia on jonossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkin voisi sanoa että ostajia on jonossa.
Niin on . Kaks nimetöntä on jo aikonut kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136