Hei!
Melko vähän tuntuu löytyvän kyseisestä autosta tietoa/keskustelua. Siis Suomesta.
Auton omistajilta kysyn, tai sitä enemmän ajaneilta: mihin on asettunut kulutus normiajossa? Onko taajamanopeuksilla matala 6 mahdollinen.
Miten kulkee talvella, vetopito ja ajettavuus? Saako luistoneston ja ajovakauden kytkettyä tarvittaessa pois?
Vetokoukun saa ilmeisesti asentaa, mutta onko hävyttömän kallis operaatio kuten IS mallissa.
Miten mahtaa olla luotettavuuden kanssa isommilla kilometreillä, hienoa tekniikkaa on kuitenkin käytössä paljon.
Ainakin paperilla vaikuttaa, että tässä yhdistyy melko hienosti ajettavuus, tilat, luotettavuus ja pienet päästöt tehoihin nähden.
Iso Kiitos jo etukäteen asiapitoisista vastauksista!
2012+ Lexus GS450H
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on sen verran harvinaisempi menopeli että on h*lvetin vaikeaa uskoa että joku oikeasti hakisi vinkkiä Suomen köyhälistön palstalta tähän asiaan.
Varmaan aivan kiva peli ajaa jos tuollaisesta tykkää. Jälleenmyyntiarvo on käytetön kortsun luokkaa. - Anonyymi
Hieno autohan tuo on.
Onhanse uutena kallis mutta 12-13 mallisia saa kohtuu hintaan.
No nuo nettiauton halvimmat tuotu yleensä muualta mutta sama autohan se on.
Jos malttaa ajaa sievästi niin 7 litran tuntumaan pääsee mutta saa sillä menemään 10 ja päällekkin.
Voimaa ihan riittävästi.todella hyvä ajaa ja lämmin auto.
Erittäin varmatoimisia että nuissa ei kilometrit haittaa.
Kyllä sillä talvella pärjää,mutta ei tietenkää 4 vetoon voi verrata.- Anonyymi
"ei tietenkää 4 vetoon voi verrata"
Olet väärässä! Todistan sen yhdellä lauseella:
Neliveto on talvella yleensä parempi kuin etu- tai takaveto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ei tietenkää 4 vetoon voi verrata"
Olet väärässä! Todistan sen yhdellä lauseella:
Neliveto on talvella yleensä parempi kuin etu- tai takaveto.Niin no joo..voi verrata nelivetoon..tarkoitin että ei ole yhtä hyvä etenemään..
- Anonyymi
Itseänikin kiinnostaa kyseinen auto auto kun lapset on jo maailmalla ja kahden hengen taloudessa ei enää farkulle ole tarvetta. Itselläni kulutus ja ylläpitokulut sivuseikka. Tärkeintä on luotettavuus ja auton lämpivyys talvella ja etenemiskyky nastarenkailla kun ennen ollut vaan etuvetoisia autoja. Katumaasturit ei vaan vaan innosta.
- Anonyymi
Suosittelen.ite ostin n.100tuhatta ajettuna ja nyt rupee olemaan 300 tuhatta eikä mitään ole tarvinnut korjata.
Tarkenee ja parempi ajoinen kuin edellinen auto A6 audi.
- Anonyymi
Sama homma, auto kiinnostaa ja hintakin alkaa olemaan ~30ke tuntumassa.
Onkohan kaikissa malleissa nelipyöräohjaus, vai pelkästään f-sport varustelupaketissa?
Kaikki muukin tietoa ko autosta kiinnostaa, etenkin toimivuus talvikeleillä.- Anonyymi
Ei ole ollut ongelmia talvella.pidän kyllä roikassa pakkasella ja on sisätilalämmitin.
Ei nyki eikä pompota.lämpiää joutuin.
Jos löytyy jossa mark levinsonit niin musiikki kuuluu aika hyvin.
- Anonyymi
Yhdellä lauseella: Hemmetin hieno ja hyvä auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144