Miten olette pöntöllä käyneet selkäkeikkauksen jälkeen, eli onko toimitus jotenkin erilainen sairausloman ajan? Entä siivous?
Selkäleikkaus
5
316
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se pöntöllä käynti suoriteta istuen.
- Anonyymi
Saako kallistella vai pitääkö olla selkä suorassa?
- Anonyymi
Kävely ja seisominen sattuvat, makuulla pystyy olemaan.
- Anonyymi
Mulla on leikkaus edessäpäin ja on suositeltu WC-istuimen koroketta toipumisaikana.
Vatsaleikkausten jälkeen olen myös aikoinaan koroketta käyttänyt.
Olen kyllä miettinyt että mitenköhän onnistuu takapuolen pyyhkiminen isomman toimituksen jälkeen kun ei voi sitten kumarrella ja kurkotella tai venyä mihinkään suuntaan. - Anonyymi
Mä oon käyttänyt suihkua ja edestä kurotellut pyyhkimään loput. Kai siinä pikkusen voi saada taipua, riippuu tiettysti leikkauksesta.
Suihkutuolin virkaa tekevä kapistus on kanssa hyväksi. Ja asioista riippuen, myls kävelykepit tai tollaattori voivat auttaa liikkumisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954261
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463496Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483382- 503299
- 1793294
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242809- 582169
- 392129
- 131694