Siis olen jo vuosia käyttänyt Rimmelin Stay Matte värivoidetta. Voide on juuri oikean väristä ja sopivan paksuista.
Nyt meidän kaupungin kaupoista ei enää tätä löydy:((
Tokmannilla sanoivat, että Rimmelin tuotteet on kaikki poistettu. Cittaristakaan en löytänyt tätä voidetta. Testailin muita merkkejä, mutta olivat jotenkin niin ohuita litkuja. Tuo Rimmelin voide vähän paksumpaa ja siksi riittoisa. Haluan peittää varsinkin couperosan.
Onko tuon voiteen valmistus kokonaan lopetettu ja jos on, niin antakaa vinkkejä hyvästä, mutta edullisesta voiteesta.
Harmittaa...
Apua..auttakaa
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on kuollu palsta!:(
- Anonyymi
Olen vuosia jo käyttänyt" Rommel Couperosa" tasoitelaastia jossa on mielestäni sopiva viskositeetti (jonka voi itse määritellä) eikä ole mitään litkua. Sitä on saatavissa useissa väreissä, jopa saharan hiekan värisenä joka on minun suosikkini. Sopivan paksuisena sillä voi myöskin rapata pahimmat kurtut naamastaan piiloon, lähtiessään julkisiin tilaisuuksiin esim. vaikkapa oopperaan. Ainakin alan liikkeistä sitä on saanut ympäri suomea, ainakin tähän asti. Terv. Nallikarin täti.
- Anonyymi
Onko Rimmelin tuotteet poistumassa kokonaan, kun kaupoista ei enää kyseistä merkkiä löydy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204