En pääse yli; olen tehnyt kaiken, Riku, terapia, ryhmäkeskustelu ,lääkäri, lääkkeitä.ym. Eräs mies jonka kaa Olin suhteessa raiskasi. Olin nukahtamassa kun näin että hän humalassa otti viagroja kourallisen ja raiskasi. Lamaannuin . enkä pystynyt mihinkään. Jälkeenpäin sanoin hänelle ” sinäraiskasit minut” , mies sai raivarin ja hus että ittepä halusit. Se ei ole totta, mies on raiskaaja. Todella alhainen TEKO! Hän vapautui syytteestä. Mutta syyllinen hän on kuitenkin. Mitä teen,? Hän ansaitsee kastraation, vähintään.
Raiskaaja suhteessa
Anonyymi
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
No noin juridisesti tarkastellen tuskin mitään. Tyytymättömyys käräjäoikeudelle tulee ilmoittaa viikon sisällä, ja veikkaan, että se aika on mennyt.
Psykologiselta kannalta saanet paremmin apua jollain muulla palstalla samoin, jos jotain lain ulkopuolista retribuutiota haet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952