Kartanon omistaja

Anonyymi

Olen useampaan otteeseen nähnyt saman tyyppistä unta, mutta tämä jäi mieleen mietityttämään. Mistä siis kyse; Olin jotenkin perinyt ison kiinteistön veden ääreltä, sellaisen missä oli kartanotyylinen päärakennus ja paljon muita rakennuksia ympärillä. Rakennuksissa ei asuttu enää ja paikka oli hieman päässyt ränsistymään, mutta oli silti asuttavassa kunnossa ja todella kaunis. Kaikissa rakennuksissa oli paljon kauniita huonekaluja, mutta huomioni kiinnittyi useisiin lipastoihin ja piironkeihin joita oli joka puolella ja joissa oli kaikissa tosi paljon laatikoita, kiersin lasteni kanssa noita rakennuksia ympäri ja availin noita lipastoja ja piironkien laatikoita ihmeissäni kuinka ihania "papereita", tavaroita ja esineitä niistä löysin. Olo unen jälkeen oli rauhallinen ja jotenkin hyvin onnellinen.

3

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perinteisesti tämän tyyppiset unet johtuvat näkijänsä halusta tutustua itseensä ja mielihyvän kokemisesta siinä yhteydessä.

Kiitos unesi jakamisesta

• Anonyymi

Hei,

Unen teemat ovat : periminen, vanha kartano , tavarat ja esineet piirongin laatikoissa.
      Tulkintani mukaan uni viestii hienoa henkistä (miksei aineellistakin) perintöä jonka unennäkijä aikanaa jättää jälkeensä.
      Unessa on tosiaan kartano eikä mikään mökinrähjä. Samoin "huonekalut" ovat kauniita ja "lipastossa on useita kiinnostavia laatikoita, papereita, tavaroita", eli paljon muistoja ja yhteisiä tapahtumia ja kokemuksia.
      Rauhallinen ja onnellinen olo unen jälkeen kertoo myös selkeästi harmoniasta ja tasapainosta jota unennäkijä kokee tarkastellessaan elettyä elämäänsä . Hän on sovussa tehtyjen valintojensa kanssa.

Terv. "1 Tulkitsija"

• Tämä tarkoittaa uusien voimavarojen löytämistä. Nämähän ovat erittäin yleisiä unia, että löytää uusia kiinteistöjä tai uusia huoneita tutuista taloista. Oikeastaan tämä unityyppi on ainoa, jolle on olemassa tulkinta ja mikä on totta. Nyt kun hampaiden putoamisen kuolemamerkityskin on jäänyt pois. Sehän jätettiin pois vähän niinkuin Plutokin jätettiin pois planeettojen listasta eikä Tarot-kortti 'kuolema' merkitsekään oikeasti kuolemaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7205
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3020
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45