Loputtomiin?
MIta jarkea uskoa mihinkaan positiiviseen tai ylipaataan tavoitella yhtaan mitaan kun 80% todennakoisyydella kaikki menée pain...?
Lapsia kuolee onnetomuuksiin, ihmisia tapetaan, kiusataan hautaan jne?
Ennemmin tai myohemmin kuolee kuitenkin niin mita jarkea on Edes Tehda lisaa lapsia yhteiskunnan rattaisiin polkemaan tyhjaa?
MIta jarkea elaa ja taistella
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Eihä tässä olekaan mitään järkeä.
Kuitenkaan itsemurhakaan ei ole ratkaisu.
Taitaa se maailmankaikkeuden Herra ja Jumala olla sittenkin itse Perkele? Sillä nyt kuitenkin näyttää olevan kaikki valta ainakin Maan päällä, vaikka muuan Jeesus toista kertoi parituhatta vuotta sitten. Ennen ristille naulitsemistaan.
Netissä muuten löytyy video ristiinnaulitsemisesta ja miten siinä sitten yritetään sätkytellä, kun ristin juurelle vielä nuotio sytytetään.
Niin, että mitä järkeä tässäkään on? Ja onko 2000 vuodessa tapahunut mitään parannusta missään suhteessa?- Anonyymi
Abd r u shin ( immanuel) kirjoittaa etta ennen viimeista tuomiopaivaa ( maailman tuomikautinen sanktio - eli meidan maa - planeettaamme koskeva eli uranites )
Luciferin valta tulee olemaan huipussaan ja ihmiskunta tulee karsimaan pahemmin kuin koskaan Ne henkiolennot Kirjat eivat olé puhdistaneet karmaansa ennen tata hetkea tuhoutuvat.
Lue : abd ru shin totuuden valossa
- Anonyymi
Vai 80 %?
Olet sinä kumma optimisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728