Sain itselleni paikan Extraajilta syyskuussa, josta olin ihan tohkeissani koska mistään muualta en ollut töitä saanut monista yrityksistä huolimatta. Haastattelija silloin kertoi, että kassakoulutus annetaan sitten mahdollisimman pian.
Kyseiseltä firmalta ei ole tullut AINUTTAKAAN työtarjousta, kassakoulutuksen saan tämän kuun viimeisellä viikolla. Nyt sain vielä kuulla senkin, että jos 3 kuukauteen ei ole kertaakaan tehnyt töitä sieltä irtisanotaan. Ja tuleeko siitä vielä joku hemmetin karenssi työttömyysturvan kanssa, että en saa sitäkään pientä rahaa?!
Olen peloissani ja ärsyyntynyt, enkä tiedä mitä tehdä... Pakko oli purkautua.
Töitä Extraajilta ei ole kuulunut, ja kohta kulunut 3 kuukautta!
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko itse kysellyt niiden tuntien perään? Aika selvältä vaikuttaa ainakin se että eivät kaipaa työpanostasi Extraajilla, jos ei kolmeen kuukauteen ole kuulunut mitään.
Sulla on varmaan joku nollatuntisopimus tai keikkasopimus missä ei tunteja, joten et luultavasti saa karenssia, mutta ei ole omakohtaisia kokemuksia karensseista, joten voin olla väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266