Moi! En tiedä mitä ostaisin 17 vuotiaalle isoveljelleni joululahjaksi! Ja kyllä, mietin joululahjoja jo nyt, marraskuussa.
Veljeni kuuntelee räppiä, ja räppää itse myös soundcloudiin. Veljeni tekee graffiteja ja skeittaa.
Mulla ei oo kovin isoo budjettii, max 10€. Viimevuonna ostin tusseja graffitien tekoon, tykkäsi. En mitään turhaa halua ostaa, koska ei tulisi käyttöä! Keksikää jotain!
Oisin kiitollinen!
Mitä ostan 17 vuotiaalle veljelleni joululahjaksi?
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin siskolleni tämän Joululahjaksi:https://www.ebay.de/itm/Antik-Damen-Dinhofer-14k-Rose-Gold-Diamant-Rubin-17j-Swiss-Mechanische-Uhr-/163822087273
- Anonyymi
Kyllähän siltä veljeltä voi kysyäkin että mitä hän saattaisi haluta. Sillä tavalla ongelma ratkeaa kaikkein helpoiten. Mä oon usein tehnyt niin kavereiden ja joskus sukulaistenkin kanssa. Ei siitä haittaa ole jos toinen tietää etukäteen mitä saa.
Paitsi jos on itsellä ehdottomasti halu yllättää toinen niin silloin ei kysellä. Ota osaa hänen ilmastoahistuksessaan, ja lausu muutama myötätunnon sana.
Siitä hän varmaan tykkää. Eikö?- Anonyymi
Ei taida ihan kympillä saada seksinukkea, mutta kortsupaketin kyllä. Jos yllättyy, voit opettaa käytönkin. Taatusti ilahtuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427