Tuli lomautus, joten ajattelin lähteä myymään sitä itteensä. Mutta miten on: käykö kauppa talvella?
Nythän ei joulukuussa tule enää veronpalautuksia. Rahaa palaa jouluviettoon ja sitten alkaa talvilomaa varten säästäminen. Ja eikö helmikuussa tule joulun luotto-ostokset maksuun?
Kannattaa lähteä keikkailemaan pitkin poikin Suomea talvella?
Käykö kauppa talvella?
11
97
Vastaukset
Kyllä mua ainakin panettaa talvellakin😘
- Anonyymi
Kauppa on vilkasta 12 kk/v
Tervetuloa Raumalle ❤️
Mä olen ajatellut samaa, mutta maksaisiko kukaan minulle.
- Anonyymi
Kyllä maksaa ja halukkaita löytyy. Missä??
- Anonyymi
Ei kai halut kato vuodenaikaa... Ei mulla ainaka...
- Anonyymi
Aina käy kunhan pukeudut mikrohameeseen ja saumasukkiin korkkareilla.
- Anonyymi
Me heitetään aina sellainen perinteinen Joulupukki keikka. Muori liikenteessä Joulupukin kanssa. Ollaan paikassa puolesta tunnista tuntiin. Kaverilla on perinteinen Joulupukin maski ja mulla Muorin vetimet. Aamupäivä rasvataan mun peppuaukkoa ja kello kolmelta ensimmäiset paikat. Yleensä lopetetaan siten että viimeinen paikka on kello 03 yöllä jonkun tutun luona. Voidaan jäädä sitten nukkumaan sinne. Paikoissa ekaksi jaetaan lahjat ja sitten isännät vetää mua anukseen.
Panettaa mut naiset aika ujoja ei ne uskalla miehii tavata. Kerran kävin yhden naisen luona mut se olikin melko ujo ettei hommasta meinannut tulla mitään. Naiset pelkää miehen paksua kullia. Talvella kyllä panettaa useinkin.
- Anonyymi
voisitko terottaa ohuemmaksi että ujommatkin otta sisään nun sykkivän mulkun. ja antaa sun tulla sisään roiskien voimalla. torttuni on aivan märkä odotuksesta muta jos tuo mieheni kohta jot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144