Mitä mieltä miesten välisestä rakkaudesta jos olen 50 v ja parini 20 v. Emme harrasta painoja ne ei kuulu meidän rakkauteen..
Miehet 50 ja 20 v
5
244
Vastaukset
- Anonyymi
Se on teidän elämää, elätte niin kuin haluatte.
- Anonyymi
Kyllä jotain kuntoilua olisi hyvä harrastaa, vaikkei sitten painoja :D
Ikäero ei sinänsä haittaa, jos aloite suhteeseen on tullut nuoremmalta. Toisinpäin se on vähän kiusallista, kun 5-kymppisellä on ollut 30 vuotta aikaa hakea omanikäisistään seuraa.
-bear-- Anonyymi
Tietty, jos on uskovista kyse, niin voihan olla, että olet vasta vanhemmalla iällä tullut kaapista.
Hyvä saada tännekin asiasta keskustelua, eikä pelkästään uskonto-palstoille.
-bear-
- Anonyymi
Aikoinaan n 10 vuotta sitten kun olin hieman yli 20 v niin minulla oli suhde naimisissa olevan yli 50 v miehen kanssa ja olimme toisillemme hyviä ystäviä ,toki suhteeseen kuului myös sexi jota varsin usein harrastimme , paikkaa meillä ei ollut mutta kesäisin olimme usein metsässä viltin päällä ja talvisin olimme hänen autossa jossain syrjäisessä paikassa.
- Anonyymi
alzhweimwe izkee miehille noin 25 vuodxwen iäxzszsä, jolloin hänestä tulee tyhökyvytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191