Hengenahdistus

Anonyymi

Olen 15v minulla on hengenahdistusta joka ei ole tullut rasituksesta tai muusta mistä voisi johtua henkeä ahdistaa ja sitten kun yrittää hengittää syvään niin joskus sattuu sydämen kohtaan. Minulla oli n. Kuukausi sitten samaa mutta meni ohi ja nyt tuli takaisin

7

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On paljon eri syitä mitkä voivat aiheuttaa hengenahdistusta. Olet sen ikäinen että ei välttämättä sydämestä johdu, joku allerginen juttukin saattaisi olla mahdollinen.
      Sun kannatta käydä juttelemassa alkuun vaikka koulun terveydenhoitajalle, ehkä hän keksii mitä pitäisi tehdä.
      Tai pystytkö puhumaan asiasta vaikka vanhemmillesi.
      Yleensäkin jos on jokin asia mikä askarruttaa tai huolettaa niin kannattaa rohkeasti ottaa puheeksi jonkun kanssa. Yksin ei kannata jäädä asioita murehtimaan sillä ne voivat ajan myötä suurentua mielessä ja vaikuttaa omaan mielenterveyteen.
      Ei ole heikkoutta pyytää apua vaan se on nimenomaan vahvuus että uskaltaa pyytää apua.

• Anonyymi

Tämä on jatkunut siis nyt joku viikon ja olen kokeillut ottaa astma lääkkeitä ja ne eivät ole auttaneet myöskään allergialääkkeet eivät ole auttaneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on jatkunut siis nyt joku viikon ja olen kokeillut ottaa astma lääkkeitä ja ne eivät ole auttaneet myöskään allergialääkkeet eivät ole auttaneet

Onkohan nämä lääkkeesi, joita olet käyttänyt tarpeeksi tehokkaat hengenahdistukseesi?

• Anonyymi

Tällä 15-vuotiaalla tuntuu olevan kyselyssä joka päivä eri vaiva.

• Anonyymi

Onkohan ollut joku muu? Vasta toinen kerta kun käytän tätä suomi24.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan ollut joku muu? Vasta toinen kerta kun käytän tätä suomi24.

Käy ihmeessä lääkärissä tai koulun terveydenhoitajalla sitten.

• Anonyymi

tulee mieleen joko sydänlihastulehdus, tai keuhkoembolia. Sydänlihastulehduksessa ei tainnut saada harrastaa liikuntaa ollenkaan..mene heti läkäriin. Elä jää kyselemään. En ole lääkäri tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13