Kolmen ja puolen vuoden ehdoton vankeustuomio luettiin Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa 18-vuotiaalle miehelle, joka viime elokuussa ryösti kännyköitä Lahdessa.
Vuonna 2001 syntynyt kantasuomalainen Robert Sinan Leo Salihu sai kännykät vetämällä esille kääntöveitsensä ja kaappaamalla kännykän mukaansa. Kiinni tekijä jäi, kun yritti kaupitella puhelimia nettisivuilla.
Mies syyllistyi kolmeen ryöstöön ja kahteen ryöstön yritykseen viime elokuussa kolmena perättäisenä päivänä ja yhteen ryöstön yritykseen helmikuussa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006306724.html
Kantasuomalainen rötöstelijä vankilaan
9
135
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä tapauksessa ei ole persuille mitään merkitystä...
- Anonyymi
Aito "kantasuomalainen" Robert Salihu, pigmenttihäiriö johtuu liiasta auringossa olemisesta, ei mulla muuta!
- Anonyymi
Olisko niitä Petäjäveden Salihuja?
- Anonyymi
Niinku esim. Jani Toivola
- Anonyymi
Eikös rötöstelijä ollutkaan kantasuomalainen Masa Virtanen?
- Anonyymi
Sukunimi on Tsekkiperäinen. Tapaus on sellainen, että suomalainen nainen on levittänyt reitensä tänne työkomennukselle tulleella tsekkiläiselle sekatyömiehelle.
Pentuhan siitä syntyy. Sukunimi tulee Tsekistä, mutta Suomen Sosiaalitoiimi sen on elättänuyt, viimeisen 19 vuoden ajan,.- Anonyymi
Minä olen elättänyt itseni omalla työlläni 1 päivän ikäisestä lähtien.
nimim.rehellinen persuilija. - Anonyymi
Kosovosta ja Tsekistä löytyi mm. Mehmet Salihun nimisiä matuja. Muslimejahan nuo tietenkin ovat, mutta miten kauan sitten asuneet jo Euroopassa.
Jossain Ylilaudalla oli tuon suomalaisen Salihun oletettu kuva, ja aika valkoihoiselta se siinä näytti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911