Sä oot oikeasti aivan ihana ja jatkuvasti mun ajatuksissa. Kun ei nähdä, kaipaan sua, sun juttujasi, läheisyyttäsi.
Et tiedäkään kuinka vaikeaa on pitää tämä vain kaveruutena. Oon rakastunut suhun. Oikeasti tahtoisin vain sanoa: tahdon sua, otan vastaan kaiken hellyyden, jota koitat mulle tarjota.
Kauankohan sun tarjouksesi on voimassa, mä kun koitan kerätä rohkeutta antautua.
sinä rakas ihana mies
17
1520
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet saanut tarjouksen, mitä odotat? Jotenkin tuntuu että ne joilla vientiä olisi tekevät asioita liian vaikeita. Mikään ei kai ole tarpeeksi.
- Anonyymi
Sitä juuri haluan, antaa hänelle rakkautta ja hellyyttä. Ei hän tiedäkään, kuinka paljon. Sitä tässä toivoo, että joskus tulisis tilaisuus antaa sitä irl.
- Anonyymi
Sitten kun näette, niin muistuta häntä tunteistasi.
- Anonyymi
Rakkautta.. niin. Sitä pelkään etten häneltä saa. Se on suurin pelko. Uskaltaako hypätä tähän, kun toinen tahtoo ehkä vain läheisyyttä ilman suurempia tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta.. niin. Sitä pelkään etten häneltä saa. Se on suurin pelko. Uskaltaako hypätä tähän, kun toinen tahtoo ehkä vain läheisyyttä ilman suurempia tunteita.
Niin... kestääköhän jää jos sille astuu? Varovasti jos kokeilee, niin ehkä hitaasti varmuus löytyy. Kunhan ei kevät kerkiä tulla, saattaisi olla että ei ole jäätä mitä kokeilla.
- Anonyymi
Taitaa olla sama mies joka ihastuu jokaiseen vastaantulevaan.
- Anonyymi
Tiedän tyypin, liian moni käy eikä kukaan riitä. Ja sitten ollaankin yksin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tyypin, liian moni käy eikä kukaan riitä. Ja sitten ollaankin yksin...
Onkohan liikaa riistaa saatavilla, kun metsästäjä kerta pystyy valikoimaan?
- Anonyymi
Toivottavasti asiat selviytyvät. Tämä rakkaus tekee mut hulluksi. Ehkä pitäisi vain yrittää unohtaa, turruttaa itsensä, vaihtaa maisemaa.
Näin tämä ei voi enää jatkua.- Anonyymi
Kannattaa varmaan ottaa asia puheeksi ao henkilön kanssa. En usko, että tilanne menee mutkikkaammaksi itsesi kannalta. Karkuun jos lähtee, niin saa aina mennä🤔
- Anonyymi
Mä luovutan, turrutan tunteeni ja ajattelen kaikkea muuta paitsi sua. Ihana oot, mutta ei tämä toimi.
Ehkä joku muu tarttuu tarjoukseesi.- Anonyymi
Mitä on tarjonnut? Ja miksi tarjoaisi kenellekään muulle?
- Anonyymi
Miksei se toimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on tarjonnut? Ja miksi tarjoaisi kenellekään muulle?
Seuraansa. Oon vaan niin pelkuri etten uskalla. Kaikesta ihanuudesta huolimatta luulen että on sellainen sydänten särkijä. Voisi mutkin särkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraansa. Oon vaan niin pelkuri etten uskalla. Kaikesta ihanuudesta huolimatta luulen että on sellainen sydänten särkijä. Voisi mutkin särkeä.
Voi myös olla ettei edes tiedä miten sydämiä särjetään. Ehkä hänen sydämensä särkyy vurostaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi myös olla ettei edes tiedä miten sydämiä särjetään. Ehkä hänen sydämensä särkyy vurostaan?
En mä hänen sydäntään tahdo särkeä. Ei kukaan saa.
Ehkä ollaan molemmat hölmöjä.
- Anonyymi
Tämä sama ap, oletko joka koko ajan postaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717