Ongelma Apple iPhone 8 kanssa

Anonyymi

9

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asetukset -> Safari -> Tyhjennä historia ja poista data

• Anonyymi

Tai vaihtoehtoisesti suoraan safari-selaimesta: kirjan kuva-> Tyhjennä-> Koko ajalta.

Tuolta kautta voit myös valita, miltä ajalta historia pyyhitään. Voit pyyhkiä vaikkapa viimeisen tunnin historian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti suoraan safari-selaimesta: kirjan kuva-> Tyhjennä-> Koko ajalta.

Tuolta kautta voit myös valita, miltä ajalta historia pyyhitään. Voit pyyhkiä vaikkapa viimeisen tunnin historian.

Eli onnistuu Safarissa samalla tavalla, kuin Androidin Chrome-selaimessa. Ainut ero on siinä, että napissa lukee "tyhjennä", eikä "poista historia". Myös valikko on erin näköinen.

• Anonyymi

Jos sulla ei ole iPhonea niin miksi tuollaisia edes mietit?

• Anonyymi

Kyllähän me uskomme ettei sinulla ole mitään iPhonea, joten miksi kommentoit täällä miettimättä yhtään mitään?

Anonyymi
        Tänään 22:30

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän me uskomme ettei sinulla ole mitään iPhonea, joten miksi kommentoit täällä miettimättä yhtään mitään?

Anonyymi
        Tänään 22:30

Aloittajalle tässä kommentoin, kyllä mulla on iPhone, aloittajalla ei ilmiselvästi ole, miksi trollaat, vtuttaako android vai mikä Hä, mikä hä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle tässä kommentoin, kyllä mulla on iPhone, aloittajalla ei ilmiselvästi ole, miksi trollaat, vtuttaako android vai mikä Hä, mikä hä?

No ei todellakaan ole tuollaisella epäkohteliaalla juntilla mitään Applen puhelinta, korkeintaan joku vanha hikinen Nokian gsm jossa kuluneet näppäimet. Tuolla ylempänä onneksi muutama sivistynyt kertoi ihan järkeviä käyttövinkkejä, mutta he ovatkin parasta A-ryhmää ja omistavat oikeasti iPhonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ole tuollaisella epäkohteliaalla juntilla mitään Applen puhelinta, korkeintaan joku vanha hikinen Nokian gsm jossa kuluneet näppäimet. Tuolla ylempänä onneksi muutama sivistynyt kertoi ihan järkeviä käyttövinkkejä, mutta he ovatkin parasta A-ryhmää ja omistavat oikeasti iPhonen.

Ei varmaan olekaan, sitähän minä sanoin jo.
        Ei sitä muuten hehkutettaisi jotain Androidia ja samassa viestissä haukuttaisi iPhonea kalliiksi ja työlääksi.

Ei ole sinullakaan, eikä tule olemaan.

• Anonyymi

Miksi niitä pitää poistaa? En ymmärrä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58