Elikkäs galluppi:
Kuka joutaisi jo pois ruudusta?
Oma ehdotus:
jokapaikanhöylä Mikko Leppilampi
mukahauska Munamies
varajeesus Kuustonen
pappapartainen Veeti Kallio, sekä kaikki kloonit.
Kuluneet TV-naamat.
20
80
Vastaukset
- Anonyymi
Mikko Leppilampi
Heikki Paasonen
Anni Hautala
Vappu Pimiä
Tossa paskimmatMikko Leppilampi
Heikki Paasonen
Anni Hautala
Vappu Pimiä
Tuossa ovatkin typerimmät HUUTAJAT!!! M Leppilampi ei osaa näytellä ollenkaan! On vaan oma typerä leuhka itsensä! Vuorosanoista elokuvissaan ei saa mitään selvä. JOS ei huuda, niin kähisee vaan! JOS JOSTAIN SYYSTÄ HALUAA SEN ELOKUVIA NÄHDÄ JA KATSOA, NIIN ON LAITETTAVA TXTITYS PÄÄLLE, HUOM! SUOMALAISEEN ELOKUVAAN SUOMI-TXTITYS!!! Paasonen ja se Pimiä ovat samanlaista huutajasakkia!! Kaikenlaisesta tässä maassa saa palkkaa!
- Anonyymi
Mikko Leppilampi
Vappu Pimiä
Roope Salminen
Anni Hautala- Anonyymi
"Kansanedustajat"
Anni Hautala
Vappu Pimiä
Roope Salminen
Mikko Leppilampi
Pekka Pouta
Olli Rhen
Sauli Niinistö
Teemu Lehtinen
- Anonyymi
Anni Hautala
Roope Salminen
Mikko Leppilampi
Heikki Paasonen
Jaajo Linnonmaa
Vappu Pimee - Anonyymi
Anni Hautala. Tämä on niin hirveetä katseltavaa/kuunneltavaa että voihan vittu.
- Anonyymi
Mä laittaisin nämä pihalle.
Anni Hautala
Heikki Paasonen
Vappu Pimeä
Ovat aivan järkyttävän huonoja. - Anonyymi
Jos kolmosen kanavaa katselee niin eihän siellä ole kuin juuri edellä mainitut naamat. Eihän tv:sta tule muita kuin uusintoja.
- Anonyymi
Se on juuri noin. Samat saatanan naamat joka ohjelmassa niin kolmosella kuin nelosella.
- Anonyymi
Anni Hautala,Marja Hintikka,Vappu Pimiä,Roope Salminen.Samoin Jetro ONNENPYÖRÄSTÄ.Puhuu kuin pienelle lapselle,lässyttää ärsyttävällä äänellä.Kun lukisi selkouutisia.Ei ole Jetron oikea ääni.
- Anonyymi
Kalle Palander etoo.
- Anonyymi
siipimutteri ekslusiive
- Anonyymi
Paula Noronen, se tuppaa kaikkiin ohjelmiin.
- Anonyymi
Vappu Pimiä
Anni Hautala
Roope Salminen - Anonyymi
Esko Eerikäinen
- Anonyymi
Tomi Björk
Roope Salminen
Anni Hautala - Anonyymi
Veitola
Marja Hintikka
kaikki edellämainitut - Anonyymi
Toope Salminen
- Anonyymi
Kaj Kunnas
Siinä vasta surkea juontaja. - Anonyymi
Pannaan ne lukemaan uutisia , silloin ei ole naamalla väliä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047