Hänellä on siihenkin voima ja valta.
http://www.mahdollisuus.fi/stoorit/vapaaksi-pakko-oireista/
Jumala voi åarantaa pakkoajatuksista
3
160
Vastaukset
Jaahas, mahtava kirjoitusvirhe eikä muokkausmahdollisuutta... jeejee mutta pääasia varmaan selvis! Perinteiset "nelj' tuolinjalkaa" ovat hyvä keino päästä alkuun uskonelämänsä hoitamisessa eli Raamatun luku, rukous, uskovien yhteys ja ehtoollinen. Lisäksi sellainen opettaja kuin Tapani Suonto on tosi hyvä, armollinen ja viisas, ja hänen opetuksiaan löytyy paljon youtubesta ja One Way Mission -seurakunnan tv-sivulta www.oneway.tv/fi, esim. tää on tosi hyvä: https://www.youtube.com/watch?v=TKkgvIVQfp4 (tähän kuuluu youtubessa myös kakkososa)
"Aina on toivoa" on tuon opetuksen nimi ja se kertoo Jumalan armosta.
- Anonyymi
Se teidän jumalanne voisi parantaa syövän, Aidsin, Ebolan, tuberkuloosin, isorokon, kuolion, sydänvian, ruton, ......jne jne mutta eipä tuo sormeaan nosta sitä tehdäkseen. Jopa pieniä lapsia kiduttaa mitä kamalimmilla sairauksilla ja asioilla, ja todennäköisesti nauttii siitä koska asiaan ei puutu.
Että se siitä jumalasta sitten. Pelkkää humpuukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864