Olen jo pitkään haaveillut hyvästä antoisasta seksisuhteesta itseäni vanhemman naisen kanssa. Sellaisesta vakituisen satunnaisesta missä molemmilla on oma elämä, mutta pidetään hauskaa ja nautitaan yhdessä aina kun voidaan.
Mistähän sivustolta parhaiten löytyisi kumppani jota kiinnostaa heti lähtökohtaisesti vain seksiseura ja ystävyys sen tiimoilta? Uskoisin kuitenkin myös naisia löytyvän jotka ajattelevat samoin.
Satakunnan alueella olis kundi joka on valmiina, nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.
PS.Teksti on osittain lainattu toisesta "narusta"mutta juurikin oma fetissi määritelmä,olen heikkona kypsempiin ja fiksuihin naisiin.
Ja toinen ääripää on nuoret juuri 18-22v silloin voi taas jakaa kokemusta, erittäin kiihottavaa kummin päin hyvänsä.
Nainen 45-75v vapaa tai varattu
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaisin sulle oitis, jos et asuisi niin kaukana, paitsi että sulta putosi nimimerkki johonkin.
Se riutuva nainen- Anonyymi
Miten kaukana riutuva nainen on,Mies hki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kaukana riutuva nainen on,Mies hki
Helsingissä riudun. Olen ollut omillani pitkään ja aion pysyäkin, vakituista helpotusta puutteeseen vain kaipaan.
Mua kiinnostaisi itsevarma ja varmaotteinen mies joka tietää mitä naiselle tehdä kun sellaisen käsittelyynsä saa.
Ja tietysti terve mieli terveessä ruumiissa.
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen. Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä riudun. Olen ollut omillani pitkään ja aion pysyäkin, vakituista helpotusta puutteeseen vain kaipaan.
Mua kiinnostaisi itsevarma ja varmaotteinen mies joka tietää mitä naiselle tehdä kun sellaisen käsittelyynsä saa.
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen.Kiinnostais minuakin... Laita viestiä nim.merk. Postiin.... Olen 45v.
- Anonyymi
Duracell001 kirjoitti:
Kiinnostais minuakin... Laita viestiä nim.merk. Postiin.... Olen 45v.
Et haluaisi vähän laveammin kertoa itsestäsi jotain? Pari täysimittaista lausetta?
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen.Moi, täällä olisi sulle mukava ja varmaotteinen 36v mies Pääkaupunkiseudulta.
Vakituinen seksikumppani arjen kiireen keskelle kuulostaisi siltä, mitä itsekin haen.Anonyymi kirjoitti:
Et haluaisi vähän laveammin kertoa itsestäsi jotain? Pari täysimittaista lausetta?
Laita postiin viestii vastailen mielelläni...
Minäkin on mies joka haluan tavata nainen joka on 50 - 65 v vanha!
Vai katos nimimerkki??
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844