hihii tämähän on kuin aikaansa

Anonyymi

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Renault = hölmöläisten "auto", no, pitäähän heilläkin oma merkkituotteensa olla. Tosin on ihan hyvä, että joku ajaa vanhoja renuja loppuun eli he tavallaan tekevät uhrautuvaa työtä ympäristön hyväksi. Renuajissa on myös paljon ihan hyviä tyyppejä, jotka rikastuttavat omalla persoonallaan ja itse ajokillaan Toyota-japsi valtaista kulttuuria, ollen poikkeus valtavirrassa. Meitä on niin moneen autoon, joku jää renuunkin, mutta valtaosa kuitenkin valitsee ei ranskalaisen vaihtoehdon. Auto yleensä on huono sijoituskohde, arvo laskee ja renuissa erityisesti, kertoen omalta osaltaan tämän merkin laadusta.
      Sellaiset automerkit joita näkee liikenteessä viellä vanhanakin 30 vuotiaina tai yli kertoo, että ovat kestäviä, tämän vuoksi ei mielestäni pitäisi kehua esim. uutta renua, koska sen laadusta ei lopulta kukaan tiedä, mutta arvata saattaa, edellisiä malleja analysoimalla, mitä voidaan odottaa, myös tietenkin itse valmistaja ja muut monet seikat vaikuttavat asiaan.
      Henkilökohtaisesti oma renuseikkailuni jää viimeiseksi, oli niin kamala kokemus, että ei uskoisi todeksi, jos ei olisi itse siitä tietoinen. Negatiivista renu kokemuksen voimaa vahvisti edellinen autoni, joka oli täysvastakohta renulle, se oli japanilainen ja sain sitä kautta väärän käsityksen ns. luulemalla, että esim. renukin on samankaltainen, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, jälkikäteen voi todeta. Nyt kuitenkin tiedän, en luule ja pysyn 100 prosenttisesti erossa renu "autosta", todeten jo Wanha viisaus: Renulla päähän ja AREVALLA takaraivoon, jonka mukaellun sanaparren on tähän päivään ja aikaan sovittanut tuntematon ajattelija.
      Nyt kuitenkin omalla henkilökohtaisella "autorintamalla" ei ole taisteluita, olen vetäytynyt vanhalle merkille ja se taktinen siirto on osoittautunut oikeaksi, puolustusasema on vahva ja pelotevoimaa löytyy, niin että mikään kuttaperkka ranskalainen hempuli ei enää linjaa pysty murtamaan.

• Anonyymi

Yrjö-pojan tyhmäkäynti senkun jatkuu, Älkää hyvät ihmiset ostako tojotaa ettei teistä tule samanlaista tyhmänpuhujaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57