Hotmail heitti lentolippuni roskiin

Anonyymi

Olen ollut viestinnässä matkatoimistoni kanssa. Odotellut lentolippujani sähköpostiin. Kaikki tämä viestintä on tapahtunut matkatoimiston viestien tullessa Hotmailin Saapuviin.

Lentoliput vain olivat hukassa. Toimistolta vihjaistiin, että entä jos ne onkin menneet Roskapostiin. Aivan! Jo lähes viikko sitten tulleet! Ja hermoillen olen niitä odotellut.

Nyt herää kysymys: MIKSI JUURI TÄMÄ kirje meni Roskapostiin? Lukeeko joku Hotmaililla viestejämme ja tekee tarkoituksellista ilkivaltaa? Jos kyseessä olisi automaatin tekemä virhe, silloinhan kaikki tuon firman viestit menisivät Roskapostiin. Tässä on epälogiikka, joka kertoo jonkun ihmisen lukevan ja valikoivan viestejä. Millä luvalla Hotmail valikoi viestejä, mitkä ovat "roskapostia"?

Hotmail itse on roskaposti-sähköposti, enkä suosittele sitä kenellekään. Sieltä ei esim. mobiililaitteella pääse kirjautumaan ulos, sähköposti jää auki, kenen tahansa luettavaksi. Tämä lienee tarkoituskin.

Ketä Iso Veljeä varten nuo avoimet sähköpostit, niiden lukeminen ja ominluvin lukemansa viestit roskiin heittäminen tapahtuu?

Älkää luottako Hotmailiin!

3

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on myös hotmail-sähköposti. Käyn joka päivä läpi JOKAISEN kohdan eli myös roskapostin. Se ei kestä kauaa ja siten ei jää mitään postia lukematta.

Tällä en halua mitenkään puolustella hotmailin virheitä, vaan neuvon järkevää käytäntöä.

• Anonyymi

Tuo on viisautta. Pitäisi muistaa / tajuta näin yksinkertainen periaate...

• Anonyymi

Kokeilin synkronointia voidakseni nähdä sähköpostit eri laitteilla. Kyllä näkyivätkin, mutta poiston kanssa oli vaikeuksia. Piti poistaa kiejautumalla erikseen!!

Aloitin synkronoinnin purkamisen ja se ei sopinut googlelle. Pyöritystä ja kyselyä riitti ja riitti.... Lopuksi ei uskottu minun olevan minä, googlen posti suljettiin minulta.
      Vuoden kuluttua kertoivat mistä syystä posti suljettiin ja että nyt Eskon on havaittu Olevan Esko ja posti on käytettävissä - arvatkaa käytänkö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe