Mitä tehdä kun elää lähes seksittömässä suhteessa? Ketään en halua loukata mutta tarpeensa on itse kullakin.. Enkä halua erota. Seurustellut lähes aina eli seksi kumppaneitakin on aika vähän joten senkin takia kiinostaisi uudet kokemukset.. Vanhemmat naiset tuntuu saavan mut jotenki tosi kiimaseksi.. Onko salainen rakastelu kumppani paha idea?
Seksitön suhde
6
<50
Vastaukset
Meidät on pantu uskomaan, että kun menet naimisiin, lukuiset loppuelämäksesi itsesi yhdelle ihmiselle. Osalla se toimii toisella ei. Tämä yksiavoisuus ja seksin puute on lähempänä henkistä pahoinpitelyä, kuin niitä kauniita asioita, joilla se hevonpaska on meille päähän istutettu.
Jos suhteen muut palaset sopii yhteen, mutta seksi puuttuu, hae se muualta. Et tee siinä mitään väärää vaikka omatunto kolkuttaisi. Maailma on täynnä niin miehiä, kuin naisia, joilla kotona ei homma toimi seksin saralta. Etsi toinen nainen, joka elää puutteessa ja tehkää asiassa järjestelyitä. Mikään Ei ole kiihottavanpa, kuin mennä sovitulle panotreffeille. Ei ole pää kipeä Ja tekosyitä. Molemmat tietää, että mitä tuleman pitää.Upp
- Anonyymi
Eräs sähkömies sanoi työmaalla, pane aina jos joku nainen antaa joskus tulee aika kun kukaan ei anna. Siis väliäkö sillä onko nuori vai vanha senkun painaa menemään, jos muuten miellyttää edes jotenkin.
- Anonyymi
Painu saunan taakse akkas pettäjä ja hyppää jojoon
- Anonyymi
Mikä olisi " vanhemman naisen" ikä
sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164