Mitä tehdä kun elää lähes seksittömässä suhteessa? Ketään en halua loukata mutta tarpeensa on itse kullakin.. Enkä halua erota. Seurustellut lähes aina eli seksi kumppaneitakin on aika vähän joten senkin takia kiinostaisi uudet kokemukset.. Vanhemmat naiset tuntuu saavan mut jotenki tosi kiimaseksi.. Onko salainen rakastelu kumppani paha idea?
Seksitön suhde
6
<50
Vastaukset
Meidät on pantu uskomaan, että kun menet naimisiin, lukuiset loppuelämäksesi itsesi yhdelle ihmiselle. Osalla se toimii toisella ei. Tämä yksiavoisuus ja seksin puute on lähempänä henkistä pahoinpitelyä, kuin niitä kauniita asioita, joilla se hevonpaska on meille päähän istutettu.
Jos suhteen muut palaset sopii yhteen, mutta seksi puuttuu, hae se muualta. Et tee siinä mitään väärää vaikka omatunto kolkuttaisi. Maailma on täynnä niin miehiä, kuin naisia, joilla kotona ei homma toimi seksin saralta. Etsi toinen nainen, joka elää puutteessa ja tehkää asiassa järjestelyitä. Mikään Ei ole kiihottavanpa, kuin mennä sovitulle panotreffeille. Ei ole pää kipeä Ja tekosyitä. Molemmat tietää, että mitä tuleman pitää.Upp
- Anonyymi
Eräs sähkömies sanoi työmaalla, pane aina jos joku nainen antaa joskus tulee aika kun kukaan ei anna. Siis väliäkö sillä onko nuori vai vanha senkun painaa menemään, jos muuten miellyttää edes jotenkin.
- Anonyymi
Painu saunan taakse akkas pettäjä ja hyppää jojoon
- Anonyymi
Mikä olisi " vanhemman naisen" ikä
sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763