Suomen Verkkoturvakeskus

Anonyymi

Huijausta vai ei?

Olen paljon huomannut negatiivista palautetta kyseistä yritystä ja heidän toimintatapojaan kohtaan. Päätin ottaa hiukan asioista selvää ja otin kyseiseen yritykseen yhteyttä verkkotunnusten rekisteröintiin liittyvissä asioissa.
Soitin heille ja kerroin haluavani rekisteröidä verkkotunnuksia, mutten osaisi sitä itse tehdä, joten tarvitsisin apua näiden rekisteröintiin. Luurin toisessa päässä ystävällinen mies henkilö tiedusteli hiukan tilannetta, jonka jälkeen suositteli minua rekisteröimään itselleni verkkotunnukset viideksi vuodeksi ja näin teimme. Mies olisi halunnut opastaa minua puhelimitse tekemään rekisteröinnin itsenäisesti verkon puolella, mutta halusin heidän hoitavan asian. Mies lupasi asian hoitaa seuraavan kahden tunnin sisään ja laitta minulle asiasta vielä vahvistuksen sähköpostiini.
Odotin kaksi tuntia ja tarkistin sähköpostini ja sielähän oli vahvistus kyseisestä rekisteröinnistä, sekä suorat linkit verkkotunnuksille,jotka lupasi minulle rekisteröidä. Vahvistuksessa selvästi käy ilmi, että mitä minulle on rekisteröity ja mitenkäkin pitkäksi aikaa ja milläkin hinnalla. Minun mielestäni kun näin on sovittu ja asiat on hoidettu sovitusti ei ole kyse huijari yrityksestä, mutta asioista voi toki olla montaa mieltä. Itse ainakin voin lämpimästi suositella kyseisen yrityksen palveluita.
Siitä, mitenkä he itse palveluaan markkinoivat puhelimitse en tiedä, mutta sen tiedän varmaksi, että jos he jotain lupaavat hoitaa niin he sen tekevät.

4

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä yritys on kyllä todella mielipiteitä jakava näköjään. Kuinkahan monella tännekin kirjoittaneesta on oikeasti kokemusta kyseisestä yrityksestä? Turhan moni perustelee kantansa vain juurikin näiden nettipalstojen kirjoituksien perusteella. Minulle soitettiin myös kyseisetä yrityksestä, ja pyysin heitä soittamaan takaisin päin hetken kuluttua hetkellisen kiireen vuoksi. He soittivat ja tarjosivat juuri tätä verkkotunnusten rekisteröintiä. Olimmekin miettineet domainien suojaamista, sillä olimme kaikki kuulleet ja lukeneet näistä väärinkäytöksistä ja verkkotunnuskaappauksista, emmekä halunneet, että näin kävisi kasvavalle yrityksellemme. Puhelu toissaan ei olisi voinut tulla parempaan saumaan. Rekisteröinti hoitui vain tiedot antamalla, ja lasku oli juuri se, mitä puhelussa sanottiin. Kilpailu on tälläkin alalla kovaa, ja ymmärrän, että fakta, mitä ei haluta hyväksyä, kielletään tai mielletään huijaukseksi. T. tyytyväinen yrittäjä ja "uhri"

• Anonyymi

Meidän yrityksen kotisivut ovat rekisteröity juurikin kyseisen yrityksen avulla. Rekisteröinti sujui nopeasti eikä ongelmia ilmennyt. Linkit toimii ja lasku oli kuten minulle kerrottiin puhelussa sekä rekisteröintivahvistuksessa lukee..

• Anonyymi

Tuota-tuota... Kuinka kädettömiä tai kiireisiä jotkut ovat. Olen joskusaikoinaan rekisteröinyt yhdistyksellemme verkko-osoitteen suoraan Traficomissa ja maksoi vain sen vuosimaksun.

No onhan se tietenkin helppoa kun joku tekee tuon yksinkertaisen homman toisen puolesta ja ottaa siitä maksunsa.

• Anonyymi

Myöskin me olemme käyttäneet Suomen verkkoturvakeskuksen palveluja. He tekivät meille toimivat ja idylliset kotisivut, myös domainien rekisteröinti tuli heidän kautta. Vasta jälkikäteen tulin lukemaan kyseisestä firmasta, aika paljon eroaa nämä kommentit täällä suomi24:lla kuin meidän kokemus Suomen verkkoturvakeskuksesta. Itse olen ainekin tyytyväinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe