Kyllä nyt uskovaiset tulevat kateellisiksi. Minun Jumala on UNIVERSUM.
Minun Jumala on kaikkein mahtavin.
10
101
Vastaukset
- Anonyymi
Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin.
- Anonyymi
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan.
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan luojan.
- Anonyymi
>> Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin. <<
Ja hän on siis raamatun Jumala. Niin kuin varmasti arvasitkin, kun kerran kristinuskon palstalla olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin. <<
Ja hän on siis raamatun Jumala. Niin kuin varmasti arvasitkin, kun kerran kristinuskon palstalla olet.Kristin uskon jumala on jeesuksen päästä, kai sinä sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristin uskon jumala on jeesuksen päästä, kai sinä sen tiedät.
Jeesuksen isä on Jahve. Sama Jumala jota palvottiin jo kauan ennen Jeesuksen syntymää.
- Anonyymi
Ja nimi oli...?
- Anonyymi
Jeesusta tietenkin ylempänä oleva ihminen niin se evoluutio menee.
- Anonyymi
Universum on luonut jumalan. Olemme kaikki osa universumia, ja ihmiseovat luoneet jumalan/jumalat. Eli väittämä että jumala olisi luonut universumin on väärä. Universum on ollut olemassa alkuräjähdyksestä saakka.
- Anonyymi
Voi minun vaatimatonta Jumalaani. Pyysi hieman huomiota osakseen ja niillä rippeillä ontuu edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411