Kaikenlaiset sisällöntuotannolliset työt kiinnostavat. Some on itsellä käytössä päivittäin ja liikun eri sosiaalisen median kanavissa kuin kala vedessä. Instagram, Snapchat ja Facebook kovimmassa käytössä mutta myös mm. Twitter ja Linkedin ovat tuttuja edellisistä projekteista. Etsin pääasiassa pitkäaikaista jatkuvaa työsuhdetta mutta myös lyhytkestoisempia saa tietenkin ehdottaa. Myös monipuolisemmat työtehtävät kiinnostavat mutta pääasiassa hommat mitä voi tehdä somessa tai muuten nettiä hyödyntäen. Olen kuitenkin avoin kaikille tarjouksille. Ota yhteyttä sähköpostitse niin keskustellaan lisää! emmiroininen@gmail.com
Etsitään sisällöntuottajan töitä
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukaa muu vailla lisätuloa ja voisi tehdä kirjoittamistyötä helpoista aiheista? Pääasia että olet hyvä ja rento kirjoittaja. Etätyötä tarjolla, voidaan sopia tunnit ja palkka sopimuksen mukaan, laita viestiä minulle tai jätä s-posti.
- Anonyymi
Onpa epämääräistä. Laita viestiä minulle... Kenelle? Mihin osoitteeseen vai tännekö julkisesti? Laita itse yhteystietosi ja kerro, minkälaisesta kirjoitustyöstä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa epämääräistä. Laita viestiä minulle... Kenelle? Mihin osoitteeseen vai tännekö julkisesti? Laita itse yhteystietosi ja kerro, minkälaisesta kirjoitustyöstä on kyse.
Varmaan taas joku chat operaattori juttu?. Kannattaa laittaa omaan ilmoon edes jonkinlainen varma palkka/palkkio "vaatimus", niin ei tule jonninjoutavia ehdotuksia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296