Joku mies jäi junan alle,olin lähistöllä koirani kanssa,siitä meni kuukausia kun kuljin taas koirani kanssa siinnä lähellä,koirani ilmoittaa minulle ,katsoo minua kulkee rinnalla eka sanoin mitä? koirani katsoi aidan suuntaan,pitkä lautaaita rivi,minäkin katsoin ,ei mitään erikoista,taas koira katsoo minua ja taas aitaa,pysähdymme!,aita päättyi tuli kulmaus ja toden totta siitä kulmalta noin 10m kävelee keskelle aitaa meidän suuntaan, ihan kuin ihmisenhahmo kyykyssä kun se aitakaan ole ihmisen kokoinen.Mietin heijastaako katuvalo,ei eihän me liikuta ja missäs koiran varjo on ja ei mitään kyykkyliikuntaa menty .Hahmo tuli ja meni,me jatkettiin matkaa samaan suuntaan minne aidankulman taa hahmo katosi.Asia vaivasi minua hieman seuraavana iltana menin takaisin kokeilin tuleeko meistä varjo,kävelin ees taa, katuvalothan tietyin välein,ei mahdotonta,meistä ei varjoa tule korkealta pylväästä kun valo tulee.Eräs nainenkin teki siinnä alueella itsemurhan kotiin,tunsin hänetkin..En ole pelännyt kulkea siellä melkein joka ilta kuljetaan.Jos hahmo näyttäytyy yleensä sen maallinen taival ei ole päättynyt.Vaarattomia henkiä.
Mikä se oli..
Anonyymi
1
696
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset mennyt katsomaan että mikä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594