Oot upea, haluan sua ja mä haluan sut 😗
Sirke, hyvää yötä!
19
185
Vastaukset
- Anonyymi
Oot ihana, vaikuta upealta naiselta silminesi , todellakin olet t:j 😗
- Anonyymi
Pirkanmaa, jotta tunnistat itsesi 😗
- Anonyymi
Teet pitempään töitä näköjää aika kova, olisi mukava hieroa rasittuneita niskojasi ja käsiä, olet mielessäni lähtiessäni 🙂
- Anonyymi
Voi apua😅
En ole 100%varma onko mulle, mutta mielestäni nyt tunnistin itseni...
Mullakin on ajatukset sussa ja ikävä on🤗
Laita vielä tarkka tunniste....- Anonyymi
En huomannut. 🙂 Voi olla sulle, ajattelin että lähetän viestin hänelle joululomalla koska en töissä näe tilaisuutta siihen, viimeistään huomaat oletko mun Sirke ja joka on ihanan hellyyttävän oloinen ja silti jämäkkä nainen, tykkään olemuksestaan ja kauneudesta jota hän kantaa naisellisen varmasti. JO..😗
- Anonyymi
Messukylä
- Anonyymi
Messukylä
- Anonyymi
Hyvää yötä, olitpa upea päiväl 😗
- Anonyymi
Hän oli myös upea. 🤴.. Työt kesti melkein kuuteen. Sen jälkeen evästä nassuun ja sitten lahjaostoille.
Paperoinnit ja työpostit. Nyt ryydis. Aamusti varhain ylös. Loma jo tarpeen. Kohta 😴🌝🌠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli myös upea. 🤴.. Työt kesti melkein kuuteen. Sen jälkeen evästä nassuun ja sitten lahjaostoille.
Paperoinnit ja työpostit. Nyt ryydis. Aamusti varhain ylös. Loma jo tarpeen. Kohta 😴🌝🌠Oma lahja vielä antamatta Sirke, joku kaunis viesti t joni 😗
- Anonyymi
Sä jäit viä painaan päivää kun meillä lopetettiin ja lomalle. Kun katsoin kauniisiin silmiisi tänään , mä sitten haluan olla sun miehesi.
https://youtu.be/s1QCL9AGbO0 - Anonyymi
Hyvää yötä kaunis. Tiedän vain missä haluan sun olevan vielä ja se paikka löytyy mun välittömästä läheisyydestä missä saat turvallisesti hehkua ja öisin nukahtaa 😗
- Anonyymi
Kauniisiin uniin💫🌠
- Anonyymi
En tajua et halutaan tahallaan vastata, kun et oo nainen jota tarkoitan niin kiitos mutta ei kiitos taiteilla mitään omaa vaan ollaan kirjottamatta, eikös niin me sovita.
- Anonyymi
Sanon vielä että olemme viereisissä työpaikoissa t jo..🙂
- Anonyymi
Jos ennen joulu juttuja kerron viä että tunnistaisit itsesi, numerosi kaksi viimeistä on 65 , miten sain tietää no sanotaanko että pikkujoulu aikaan otin selvää koska siitä lähtien oon ollut aivan pähkinöinä sinuun 😗
- Anonyymi
Hyvää yötä, olet upea , olit sitä tänäänkin kun hiukan yllättäen vieressäsi seisoin. Viestiäni haluat ja mä sen teen vielä 😗
- Anonyymi
Taas pitkään, ootpa ahkera. Auto pihassa viä. Haluan sua Sirke todella paljon. Mun on laitettava se sulle..
- Anonyymi
....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728