Uimakopin ovelle oli ilmestynyt tänään ke 11.12. kirje, jossa kerrottiin että uiminen on kielletty. Puhdistusvesipumppaamo on ylivuotanut ja veteen on tullut ulostetta. On huomattu ma 9.12., ja otettu vesinäytteet. Milloinhan ylivuoto on tapahtunutkaan, ja voiko olla muuta kuin jonkun tarkastajan huolimattomuutta.
Miksi ilmoituskirjettä ei viety uimakopin ovelle heti maanantaina kun ylivuoto huomattiin. Meinattiinko että jos ulostetta ei vedestä sittenkään löytyisi niin voisi salata koko vuodon.
Minä monien muiden lailla olen uinut maanantaina ja tiistaina ulostevedessä tietämättäni. Kirkkonummen keskustan alueelle on kuulemma lähetelty tekstiviestiä eilen illalla, mutta sekin on ollut liian myöhään, minä en viestiä ole saanut.
Olin eilen koko päivän oudon huonovointinen ja oli etova olo. Ja toinen henkilö oli huomannut veden ruskeammaksi kuin yleensä. Voi paskanmarjat tätä salailua.
Talviuinti ulosteessa Kantvikissa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058