Huutonetin ankeuttajat

Anonyymi

Oletteko muut huomanneet että huutonetin porukkaa käy torissa ankeuttamassa kaupankäyntiä.

Ensin ollaan niin ostavinaan ja itse olen tinkinyt hinnasta ja ollut valmis myymään _Ostajan_ tarjoamalla hinnalla. Hän on siis _itse_ päättänyt hinnan ja saanut tietoonsa myyjän tilinumeron ja nimen.

Mitä tapahtuu: ostaja ei kerro nimeään, ei osoitettaan, ei puhelinnumeroaan. Mutta! Viikon kuluttua hän armollisesti 'vapauttaa' tavaran uudelleen myyntiin. Sikäli kun edes ilmoittaa itsestään mitään.

Mistäkö tiedän että kyse on huutonetin porukasta. Heidän nimimerkkiään googlettamalla.

Ehkä he haluavat myydä omia tavaroitaan siellä ja raivaavat näin itselleen tilaa - kukapa tietää.

4

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhumattakaan siitä, montako kertaa myymäni tuote on tullut samantien huutonettiin myyntiin...!
      Yksikin kertoi vävypojalleen ostavansa ja niin oli huutonetissä kyseiset harvinaiset tuotteet esillä.

• Anonyymi

Ja tämäkös sinua harmittaa kun et itse ollut osannut pyytää oikeaa hintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämäkös sinua harmittaa kun et itse ollut osannut pyytää oikeaa hintaa.

Estot kaupanperujille / ankeuttajille!

• Anonyymi

Jobbareille seiväskankea tarjolle. Nuo limanuljaskat erottaa jo kaukaa, ryntäävät heti ovien auettua kyyläämään juoksujalkaa joka pöydän ja pyytävät varaamaan ja panemaan jemmaan. Minä kun bongaan tuommoisen tuukan niin käsken painumaan hel??ttiin. Ja nostan hintaa, kun se oli selvästi liian pieni 😅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe