Voi-voi, mitä nyt tehdään, taas britit äänesti väärin! Ensin Brexit, sitten tämä, eikö voida vaatia uusia parlamenttivaaleja ja uutta kansanäänestystä? Niitä on pidettävä niin monta kertaa että saadaan oikea tulos!
Iso-Britanniassa kansa äänesti väärin!
28
52
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on vielä loppuvuoden EU puheenjohtajana. Uusi pääministeri, punikkiprinsessa Sanna Marin voi vaatia Boris Johnsonin eroa, väärä mies voitti, Corbynin olisi pitänyt voittaa!
- Anonyymi
Uudet vaalit, väärä tulos!
- Anonyymi
Entä jos Suomen kansa vuonna 2023 äänestää väärin, kai EU voi vaalien tuloksen kumota?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos Suomen kansa vuonna 2023 äänestää väärin, kai EU voi vaalien tuloksen kumota?!
tottakai. eu. ohjaa tarvittaessa suomen kansaa äänestämään oikein.
- Anonyymi
eu voi vielä direktiivillä vaatia briteiltä (jotka vielä kuuluvat eu.iin) uusinta vaaleja, kunnes vaalitulos on oikea., trsk
- Anonyymi
Päinvastoin EU on tyytväinen kun brittien 3 vuoden jahkailu päättyy ja britannia hajoaa.
- Anonyymi
Tuo Brexit-kansanäänestyksen uusinta oli kyllä tosi skarppi veto Corbyneilta , todella!
- Anonyymi
suomen eu jäsenmaksut nousee hurjasti. 8(
- Anonyymi
Taaskin. On ne uskomattoman rohkeita. Vaikka miten on peloteltu ja maalailtu uhkakuvia niin eivät usko että taivas putoaa kun erotaan EU:sta.
- Anonyymi
Lähtevät ovet paukkuen vaikka maata on paapottu jäsenmaksu alella ym.
https://www.kaleva.fi/juttutupa/politiikka/suomi-maksaa-iso-britannian-eu-tukea-tana-vuonna-137-miljoonaa-euroa/3252401- Anonyymi
Suomi saa itse kiittää maksujaan, koska 1994 ....
- Anonyymi
Sama vika Suomessa. Eihän eduskuntavaalien tulos vastaa alkuunkaan tämän hetkistä puolueitten kannatusta. Lopputulemana saatiin nuorisolauma johtamaan maata perikatoon.
- Anonyymi
Spekuloinnin voi lopettaa. Nyt Britit saavat haluamansa Brexitin ja voimme 5 vuoden jälkeen nähdä mihin suuntaan Brittien talous ja muu yhteiskunta on kehittynyt.
Konservatiivien suurin voitto on se, että oikeastaan he voittivat vaalit lupaamalla selvittää sotkun jonka syntymisestä he yksin ovat vastuussa.
Ensin konservatiivi Cameron lupasi hätäpäissään kansanäänestyksen, kun näytti että on häviämässä vaalit. Cameron voitti vaalit, mutta hävisi Brexit äänestyksen ja erosi. Brexti äänestyksellä Cameron sai istua kaksi (2) vuotta pääministerinä.
Sitten konservatiivi May neuvotteli erosopimuksen joka ei kelvannut kenellekkään, koska erointoilijoille se ei ollut tarpeeksi tiukka ja vastustajille se oli liian tiukka.
Tämän jälkeen konservatiiivit valitsivat johtajakseen Johnsonin joka lupasi viedä Brexitin maaliin. Hän neuvotteli Mayn sopimukseen muutaman muutoksen joka teki siitä monimutkaisemman ja lähti vaaleihin hakemaan hyväksyntää sille.
Ja kaiken tämän jälkeen konservatiivit siis saivat voiton koska lupasivat selvittää sotkun jonka olivat pelkästään itse luoneet. Taktisena saavutuksena suorastaan loistava.- Anonyymi
Olisikohan brittiäänestäjälläkin kumminkin jotakin tekemistä sen sotkun kanssa?:) - jos 2016 olisivat hylänneet Brexitin, niin tilannehan olisi ennallaan.
Ei Cameron sentään lopputulosta määrännyt ja itse oli Brexitiä vastaan!
- Anonyymi
Kyllä on onnen päivä!
Isot yritykset tekevät nyt yksi toisensa jälkeen päätöksiä lähteä Briteistä!
Jee! Me ollaan työttömiä ja kohta myös köyhiä!
Jee! - Anonyymi
Joo, muuta esim. P-Koreaan niin on vaalitulos ainakin aina oikea.hoh hoijaa :D Vaalit ovat vaalit ja sillä siisti.
- Anonyymi
Eu;n mätäpaise hajoaa. Viisaat lähtee ja pitää oman maansa arvot hallinnassaan,
- Anonyymi
Ei se mihinkään hajoa!
Vaihda ihmeessä lääkityksesi kun se aiheuttaa selvästi harhoja.
- Anonyymi
kyllä täytyy olla todellista lapiopaskaa koko eu kun ottavat näin valtavan riskin hypätä tuntemattomaan , ,kyllä olisi parisuhde maini kun toinen on valmis hyppäämään sillalta että pääsee entisestä uuteen.
onhan se kuultu jo moneen kertaan miten eu haluaa päästä briteistä eroon , siinaa tulee kaiken aikaa lisää , jyrkilläkin on syli täynnä uutta siinaa , äijä itekin venyy ku siima.
eu firmojen pitää nyt vaan alkaa tekemään töitä , eu tuet , verohelpotukset ja kiinalainen raaka aine etu on kulutettu loppuun ja duunarit ajettu 0 tuloihin , siis himmeli on käytetty loppuun . - Anonyymi
Eu n toiminnasta ei pidetä briteissä.
- Anonyymi
Rahaa palaa mutta mitä sieltä saadaan:
WIKIPEDIA: Euroopan komissiossa on noin 32 000 työntekijää.
Euroopan parlamentin pääsihteeristössä ja eri poliittisissa ryhmissä työskentelee noin 7 500 henkilöä. Heidän lisäkseen tulevat parlamentin jäsenet sekä heidän henkilökuntansa. Euroopan unionin neuvoston pääsihteeristössä on noin 3 500 työntekijää.- Anonyymi
valtava byrokraattinen jähmeä, ja mitään aikaan saamaton kallis koneisto, oli myös voimaton miljoonien pakolaisten tulessa, ja vallatessa eurooppaa.
- Anonyymi
Perinteiset työväenpuolueen kannatusalueet ("punainen muuri") kääntyivät konservatiiveille edellisen kerran silloin kun Margaret Thatcher sai vaalivoittonsa.
Ja Margaret Thatcherin voitostahan seurasi Britannian teollisuuspaikkakunnille pelkkää hyvää?- Anonyymi
Ja rautateille.
- Anonyymi
Mikä muu maa palkitsee vaalivoitolla puolueen joka ihan itse ensin aiheuttaa vuosia jatkuvan sotkun ja vatuloinnin sitten vaaleissa lupaa ratkaista itse luomansa ongelman. Moni puolue on varmasti kateellinen konservatiivien taktiikalle ja halaisivat tietää miten tuon voisi tehdä omassa maassa.
Tuohan on vähän sama jos Keskusta Suomessa voittaisi vaalit sillä, että lupaisi puuttua älyttömiin mittasuhteisiin paisuneeseen maataloustukeen. Päinvastoin: äänestystulos on ihan oikea! Nyt Bojo saa hallitsemattoman brexitinsä, skotlantilaiset ja pohjoisirlantilaiset itsenäisyytensä, britit herätyksen imperiumi-houreistaan ja terveellisen opetuksen nöyryydestä ryömiessään muutaman vuoden kuluttua takaisin EU:n ulko-ovelle anomaan sisäänpääsyä.
- Anonyymi
Nyt dudkimus äkkiä. Venaja vaikutti vualeijn ihan varjmasti. Jonsonni soitti putinille ja kuu ukolle ja sai apua atmosfäärin hiukkasista..ja yksj piä syylinen kaikee turumpp. uuvet vualit ja het
- Anonyymi
Briteistä tulee entistä vahvemmin jenkkien sylivauva, mahdetaanko mennä ihan imetysvaiheeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277