töitä en hae

Anonyymi

Ihan sama hakeeko niitä töitä kun ei pääse niin ei pääse, en ole 6kk töitä etsinyt enkä etsi.

Vastaus on ollut aina sama ei tarvita uusia työntekiöitä, tai sitten ei edes vastata mitää. Sitkun yrittää soittaa niin ei viitsitä edes puhelimeen vastata eikä edes soitaa takaisin eipä anna kovin hyvää vaikutelmaa tollainen toiminta, päätin 6kk sitten että minä en töitä enää etsi. Elän mielummin kelan rahoilla paljon helpompaa minulle.

Työkkaristä laittoivat vuonna 2016 typ palveluun kun ei kuulemma osanneet enää auttaa siellä työkkärissa kun olin ollut liian kauan työttömänä. Sama meno jakuu vielläkin typin palvelussa, työtön olen edelleen, mutta eihän ne typin virkailijat sitä tunnu ymmärtävän kun töihin ei pääse niin silloin sinne ei pääse.

Olenkin sanonut nille ihan suoraa että mihinkään kuntouttavaan työtoimintaan en lähe jos siitä tulee karenssi nii siitä vaan.

Mitä järkeä sitä on enää nykypäivänä hakea töitä kun niitä ei saa, ihan hyvin voi olla kelan rahoilla hyvin nilläkin pärjää minä ainakin.

1

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikki pärjää edes näin helpossa yhteiskunnassa kun olemme tänne rakentaneet. Se nyt vaan on kylmä tosiasia. Jos et pärjää, niin pakko se on sitten jäädä kotiin loppuelämäksi.

Aina löytyy myös näitä elämän luusereita. Ennen nämä kuolivat pois, mutta nykyään elävät pitkän ja hyvän elämän veronmaksajien rahoilla. Elämä on. Tsemppiä nyt kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7155
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3473
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44