Panettaa ennen pantiin koko ajan nyt neppaillaan pihi pillut antakaa saat 22cm iso terskasta g pisteen hirojaa kaikki sanoo et loisto kulli, blondi tiukat pysty tissit tiukka pillu ja pieni perse kuvaan kun täriset orkkujen tulee jatkuvalla näin on tule otta 21rai22 sama se mä panen 1qtimmaa enkka ei olly nymfo akka enää mä oon panin 2 vuotta ja poltettiin kukkaa ja liukkarii vaan kun kulli tahtia lyö tosi tiukka terska ei mene venytellä pitää niin kulli sisällä heti survo vittu henki musta niin että kusi ja paska lentää onneksi on koiran pusseja
Mies Kuntoo
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272