pakolaisasioista. Antaako Osmo oman kämppänsä maahantunkijoille ja muuttaa itse kuusen alle räntäsateeseen? Millä Osmo elättää valtavat loisijalaumat? Velalla? Mitäs jos eroaisit jo Soininvaara,niin säästyisi sinunkin palkkasi veronmaksajilta kärsittävänä?
Soininvaara täysin kuutamolla
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Osmo maailmanparantaja ei myönnä, että holtiton väestönkasvu on oikeasti suurempi ongelma kuin mitkään hiilivoimalat. Vaikka kaikki hiilentuotanto lopetettaisiin ja yksityisautoilua ja lentämistä rajoitettaisiin, niin se ei auta ellei tiettyjen alueiden väestönkasvua saada kuriin. Mutta siitä ei uskalleta puhua, jotta ei kuulostettaisi rasistilta. Siitä vaikenevat niin Osmo kuin Gretakin.
- Anonyymi
Yhtä pihalla kun Sipilä aikoinaan asuntonsa kanssa. Naiiveja pellejä molemmat.
- Anonyymi
Eikö se Greta nyt saa näin yksinkertaista asiaa hoidettua ?
Kannattais tämänkin ituhipin hommata paksu köysi ja etsiä
tukeva oksa, tehdä johtopäätös tulevasta skenaariosta!!!!!- Anonyymi
Mihin Suomen armeijaa tarvitaan, jos se ei kykene estämään ihmisten tunkeutumista Suomen maaperälle ?
Ei tule ottaa ketään paperitonta vastaan Suomeen. Tulee olla passi ja viisumit kunnossa.
Ei ole Ryssän maalla pakoloisista tunkua. Tai Kiinassa - Anonyymi
Suomesta lähtee kohta osmo ja sen kaverit paluu muutolle.
- Anonyymi
Niin lähtee eikä niiltä edes kysytä lähteekö ne.
- Anonyymi
On nää perssuut fiksua sedimenttiä
- Anonyymi
Osmolla on Anna Maija H:gin Oodin kirjaston johtajana ja sinne tarvitaan myös lisää joutilaita aikaasa viettämään että ns. käyttöaste saadaan lukemille ja rahoitus säilyy!?
Ps. OVILASKURI! = Rahoituslaskuri!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047