Olen katsonut tämän usein. :)
https://areena.yle.fi/1-1360443
Näkyy 25.12.2019 klo 5.00 alkaen.
Joulupäiväksi hyvä elokuva
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen katsonut tuon monena jouluna. James Stewart on hyvä näyttelijä. Areenaltahan sen voi 25.12. jälkeen katsoa kuukauden ajan.
- Anonyymi
Hyvä opetus elämän arvoista ja pahuuden poluista. Sopii tähänkin aikakauteen. Kuinka pienet valinnat , henkilövalinnatkin vaikuttavat koko kylän tulevaisuuteen.
Miksi tämän päivän Suomessa vanhukset kituu ja nuoret sairastaa masennusta? Onko joskus menneisyydessä päästetty valtaan väärämielinen ihminen, joka ohjasi yhteiskunnan pahuuden tielle?- Anonyymi
Moni on unohtanut kokonaan sen oikean joulun päähenkilön ja tilalle on tulleet tonttu-ukot ja joulupukit, jotka toki sopivassa määrin lapsille suotakoon. Mutta kyllä joulukirkossa pitää saada käydä ja ihan niitä perinteisiä joululauluja ja -virsiä laulaa myös alakoululaisen! Jouluevankeliumi kunniaan.
- Anonyymi
Itse katson perjantai 13 päivän kaikki jaksot aina jouluna ja jos jaksan niin Halloweenin pätkät myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407