Hän oli nuorena ihan tavallinen viherhippiäinen joka yhtäkkisestä mielenjohteesta teki 180 asteen käännöksen ja opiskeli rotupuolueen johtajaksi, mutta minä vuonna tämä tapahtui?
Milloin Halla-aho valmistui rotutohtoriksi?
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
'Opiskeli rotupuolueen puheenjohtajaksi'.
Kertoo kaiken sinusta.- Anonyymi
Kertoo että seuraan maailman menoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo että seuraan maailman menoa
Kertoo, että olet sekaisin etkä tajua maailmanmenosta mitään. Olet sokeasti aatetoveriesi vietävissä etkä osaa ajatella omilla aivoillasi.
Halla-ahon ja sinut erottaa siitä, että Halla-aho on rehellinen ja objektiivinen. Oli itsekin aikanaan jonkin sortin vasuri, joka ihmetteli mitä ihmisillä on mokutusta vastaan. Oli kuitenkin rehellinen itselleen, kuunteli ja punnitsi perustelut ja huomasi, että näinhän se on.
- Anonyymi
Milloin Sanna Narin valmistui lapsenhoitajaksi, joka hakee orpolapset Syyriasta? Kuuluikososialismiin jo ennenkin lasten sosialisointi Suomessa?
- Anonyymi
Oliko Sanna Marin itsekin huostaanotettui, lapsena? Entä Ohisalo? Molemmilla kai erikoinen tausta.
- Anonyymi
Tämä tapahtui tänä vuonna, niinä päivinä kun kotoutus alkoi.
- Anonyymi
”Menin 2000-luvun alussa mesoamaan Suomen Sisun keskustelupalstalle siitä, että he ovat tyhmiä rasisteja. Kävi ilmi, että heidän mielipiteensä olivat parempia kuin omani. Jos minä olin niin oikeassa rasismiväitteineni, miksi vastapuolen ei tarvitse kiroilla ja sillä on esittää todisteita? Keskustelin itseäni älykkäämpien kanssa, pyysin anteeksi käytöstäni ja aloin ajatella uudella tavalla maahanmuuttoasioista. Ennen Perussuomalaisia olen äänestänyt monia puolueita, esimerkiksi vihreiden Osmo Soininvaaraa."
Joten varokaahan vaan, Soininvaaraa äänestävät viher-öyhöttäjät! Teistä voi tulla SEURAAVA Halla-aho! ;)- Anonyymi
Miten Halla-ahon armeija ura? Ai niin, samanlainenhan se on kuin muillakin persuilla, NOLLA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Halla-ahon armeija ura? Ai niin, samanlainenhan se on kuin muillakin persuilla, NOLLA.
Kuten ylläolevasta (normaalit ihmiset siis! En odottanutkaan et te suvakit) huomaa, niin Halla-aho oli nuoruudessaan vihreä, joten ... moppipataljoona kutsui!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kaipaamasi armeijaura on tosi vähäinen vihervassareilla.
Kyllä Persuissa on suurin osa armeijan käyneitä (minä en, olen mies 63v, Helsinki). Hyvissä hommissa olin koko työurani yksityisellä sektorilla ilman armeijan käyntiä. Sitä ei koskaan kyselty, sillä hommani olivat jonkinverran akateemisen porukan heiniä. Minulla on myös vanha yliopistotutkinto. Sitä arvostettiin esim. vakuutusyhtiöissä.
- Anonyymi
Sehän on tarjoilija joka on opiskellut slaavin-kieltä.
Siis todellinen kompetenssi ison ihmisjoukon iloksi ja menestykseksi.
Tämähän on Mestarin tausta, ettei mikään turha mestari.- Anonyymi
Tarjoilijan ammattiinhan kuuluu, että on rauhallinen ja miellyttävästi käyttäytyvä.
Mutta että slaavin-kieli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoilijan ammattiinhan kuuluu, että on rauhallinen ja miellyttävästi käyttäytyvä.
Mutta että slaavin-kieli.Halla-aho on koulutukseltaan muinaisslaavilainen desantti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho on koulutukseltaan muinaisslaavilainen desantti.
Kuulostaa hyvältä persu CV:ssä
- Anonyymi
”Mielestäni on kummallista pottuilla Marinille hänen työurastaan. Samalla tavalla olen jo 10 vuoden ajan ihmetellyt, miksi parempi väki naureskelee koulutukselleni ja aiemmalle työlleni kielentutkijana ja katsoo, että olen sen vuoksi epäpätevä toimimaan politiikassa.”
Kuka heittää ensimmäisen kiven? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mielestäni on kummallista pottuilla Marinille hänen työurastaan. Samalla tavalla olen jo 10 vuoden ajan ihmetellyt, miksi parempi väki naureskelee koulutukselleni ja aiemmalle työlleni kielentutkijana ja katsoo, että olen sen vuoksi epäpätevä toimimaan politiikassa.”
Kuka heittää ensimmäisen kiven?Persut ovat sen useimmiten heittäneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä persu CV:ssä
Aivan niin
halla-aholla on housussaan iso kakka.
- Anonyymi
Milloin Pekka Haavisto valmistui professoriksi...?
- Anonyymi
Ulkomailla joku vahingossa puhutteli häntä professoriksi tms.
Onhan niitä kaikenmaailman kunniatohtoreitakin, joilla ei todellakaan ole mitään tekemistä edistyneempien yliopisto-opintojen kanssa.
- Anonyymi
Vastaus kysymykseesi.
Silloin, kun sinä aloit elää tässä kuplassasi.
Tämä on totuus. - Anonyymi
Kaikilla sitä järkeä, viisautta ja älliä ei vaan koskaan tule olemaan, niin kuin Halla-aholla.
- Anonyymi
Hölmöjä nuo persut
- Anonyymi
Uusin persuaiheinen musiikkivideo on ihan mahtava. Katseltiin porukalla puolueen toimintatuvalla. Uuden "Nauravan kulkurin" pohjalta sovitettu "Persua turpaan".
Siinä läski lätisi mukavasti musiikkiin rytmitettynä, ja lopussa joukko tunnetuimpia persuja sai kuulan päähänsä edelleen musiikin rytmissä.
Joku voisi sanoa, että tuollainen huumori olisi muka liian karua, mutta ei se ole niin karua kuin se mitä persut tekevät vääränrotuisille ja pienille lapsillekin ihan oikeasti.- Anonyymi
Tuollaisen ajattelun saavuttamiseen on varmasti mennyt reilusti huumeita, kiljua ja monen monta liimatuubia. Menee ihan sanattomaksi.
Ei se mitään valetta näytä olevan, että nykypäivän propagandasta ja fasismista vastaa tosiaankin vasemmisto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisen ajattelun saavuttamiseen on varmasti mennyt reilusti huumeita, kiljua ja monen monta liimatuubia. Menee ihan sanattomaksi.
Ei se mitään valetta näytä olevan, että nykypäivän propagandasta ja fasismista vastaa tosiaankin vasemmisto.No persuille nuo päihteet maistuu
- Anonyymi
Juu juu! :)
Kyllä se on nyt jo nähty että se #EmmeSuostuPelkäämään tarkottaa oikeasti et kuraa pukkaa saappaanvarret täyteen heti jos samassa huoneessakin sattuu olemaan joku uusnatsin tapanenkin! :)
”Ei natseja tännekään *PUM PUM PUM* Ei ainakaan enää ensikerralla *PUM PUM PUM* Tai alan itkemään” *PUM PUM PUM* :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No persuille nuo päihteet maistuu
Sinulle näyttää aika hyvin maistuvan, sen verran heikosti seuraat tätäkin keskustelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979