Hei,
Minulla on vuonna 1999 ostettu Taurus Model 66 Revolveri. Kaliiperi 38 special. Ase on neljän tuuman piipulla. Sillä on ammuttu noin parikymmentä rasiallista - minun omistusaikanani. Edellisestä omistajasta ei tietoa. Rihlat ovat kuitenkin kunnossa ja ase ulkopuolisestikin moitteeton. Olen ajatellut myydä sen pois, koska minulla ei ole sille käyttöä. Panoksia on muutamia rasiallisia. Mitä aseesta voisi pyytää patruunoineen ja kahden kotelon kanssa? Kuvia saa pyytämällä s-postin kautta.
marko.1987@luukku.com
Taurus 38 spc M 66
5
91
Vastaukset
- Anonyymi
Se hinta voisi olla 100-250 €, suosittelen pitämään sen itselläsi, varsinkin kun lupa on voimassa toistaiseksi.
- Anonyymi
Vaikea tuota on saada kaupaksi järkevään hintaan. Jenkkilällä uuden saa päälle 400 taalan eikä merkki ole kovinkaan arvostettu. Rullapyssyjä on käytettynä markkinoilla pilvin pimein eikä edes s&w ta coltteja tardo saada kaupaksi. Pidä kotivarana ja käy radalla muutaman kerran vuodessa, niin tarvittaessa saat helpommin hankittua käsiaseen joskus tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Joku asepoliisi voi jo takertua piipun pituuteen. Tuppaavat olemaan ylitarkkoja siitä, mikä on taskuase. Ylen vaarallinen ase, joka syö pieniä ihmisiä ja purevat nilkasta. Ihan itsekseen.
- Anonyymi
Voivatko siis perua luvan joka on myönnetty vuosikymmeniä sitten piipun pituuden takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivatko siis perua luvan joka on myönnetty vuosikymmeniä sitten piipun pituuden takia?
Eivät voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256