Säälittävää, että olen alentunut tälle tasolle. Olet mies kokoajan mielessäni ja haluaisin puhua kanssasi. Haluaisin tietää mitä sinulle kuuluu. Olenkin sitä jo kysynyt vähän aikaa takaperin, mutta vastauksiesi lyhyys antaa osviittaa siitä millaisena ihmisenä näet minut. Vastenmielisenä ja ahdistavana. Täytyy myöntää, että se on vaikea sulattaa. No, kliseisesti voisi sanoa, että aika parantaa haavat.
“The most difficult aspect of moving on is accepting that the other person already did.“
Hyvää yötä.
Avautuminen
8
780
Vastaukset
- Anonyymi
Hei nyt itsekunnioitusta kehiin. Unohda koko äijä.. Ei vastausta tai junttimainen lyhyt lattea vastaus= ei-herrasmiesmäistää tai kiinnostavaa...
- Anonyymi
*ei-kiinnostavaa
- Anonyymi
Huh sentään, voisi olla minun aloitukseni...paitsi, että en tee aloituksia.
Varsin saman tyyppinen tilanne kuitenkin. Mut olen tästä hieman eri mieltä. Ei tarvitse leperrellä, jos ei kiinnosta. Herättäisi vain turhaa toivoa.
- Anonyymi
Miehet nyt aina vastaa lyhyesti.
- Anonyymi
Totta toi edellinen, mun pisin tekstiviestikin tässä kuussa on "ok". Toisaalta varmin tapa saada häädettyä mies pois paikalta on alkaa kyseleen julkisesti henkilökohtaisia kuulumisia.
- Anonyymi
Oletko minä? Olisin voinut melkeinpä samoin sanoin kommentoida ..
- Anonyymi
Etpä ole textaillut tai soittanut, odotin kyllä. J
- Anonyymi
En viestittele varatulle miehelle enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689