Rekisteröinti avoinna. On myös suomalaista materiaalia saatavilla
https://www.google.com/search?q=godjul-onskar-superbits-staff
Superbits (Pohjoismaat)
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Me täällä Hedman Partnersilla kiitämme tiedosta.
Hyvää Joulua, toivottaa Hedman Partners! Huom! Postia sitten lähetämme myöhemmin, mutta se ei ole joulupostia!- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä että jos lähtee p2p ohjelmia harrastamaan ilman kunnollista ja oikein asennettua vpn - palvelua niin siitä seuraavat ongelmat ovat täysin itse aiheutettuja. Mikäli oma tekninen tietämys ei riitä netistä löytyvien ohjeiden seuraamiseen tietoturvallisuuden varmistamiseksi myös yhteyden katkeamistilanteessa niin syytä jättää väliin koko homma.
Minä aloittelin Napster/LimeWire/Gnutella - aikaan noin 20 vuotta sitten eikä vleläkään ole ryöminyt lakimiehiä postiluukusta. - Anonyymi
Viisas on se joka pyytää, tyhmä on se joka maksaa.
T: K.ansanviisaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että jos lähtee p2p ohjelmia harrastamaan ilman kunnollista ja oikein asennettua vpn - palvelua niin siitä seuraavat ongelmat ovat täysin itse aiheutettuja. Mikäli oma tekninen tietämys ei riitä netistä löytyvien ohjeiden seuraamiseen tietoturvallisuuden varmistamiseksi myös yhteyden katkeamistilanteessa niin syytä jättää väliin koko homma.
Minä aloittelin Napster/LimeWire/Gnutella - aikaan noin 20 vuotta sitten eikä vleläkään ole ryöminyt lakimiehiä postiluukusta.Me täällä Hedman Partnersilla kiitämme tiedosta.
Pyrimme korjaamaan laiminlyöntimme mitä pikimmin.
- Anonyymi
tattista, tuollahan näkyi olevan pokemonien ykkös kausikin suomenkielisenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164