Mennyt suinpäin suhteisiin. Ehkä senkin takia ne eivät ole kestäneet. Ja jopa ovat perustuneet seksiin. Sitä en enää haluaisi vaan tutustua ensin rauhassa ja rakastua omalla painollaan, ei niin että luulen olevani rakastunut ja jossain kohtaa tulee mieleen olenko oikeasti.
Olen aiemmin..
4
114
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän se on, että tunteet syntyy helposti seksin jälkiseurauksena. Hyvänolon hormonit, läheisyyshormonit ja seksin autuus, saa aikaan rakastumisen tunteen. Sinänsä ihan järkeenkäypää, koska seksi on joskus ennen ehkäisyn keksimistä johtanut usein raskauteen. Naiset ovat alttiimpia seksiin ovulaatiota lähestyessä ja myös ovulaatiota lähestyessä miesten kiinnostus naiseen lisääntyy. Jos hormoneja ei olisi, olisi moni lapsi jäänyt ilman isää. Itsellä on pitkiä monen vuoden suhteita, jotka perustuu tähän. Jos seksi loppuu, tunteetkin loppuu helpommin. Yhdessä suhteessa kävi näin. Kaksi muuta loppui muuhun, eikä rakkauden tai seksin loppuminen ollut syynä.
Taas se toisenlainen rakkaus alkaa jo ennen seksiä tai ihokosketusta. Tunteet on suuret, vaikkei mitään ole vielä ollutkaan. Ja jos joskus päästään iholle ja seksiin asti, tunne on huima. Tietyllä tavalla alussa voi olla hyvä pidättäytyä ja tutustua ensin, jotta tunteiden laadun näkee selvemmin. Suuressa rakkaudessa toki on vaikea pysyä erossa ja tarve päästä lähelle on kova. Pidättäytyminen ei ehkä ole päällimmäinen ajatus, vaikka se voisi olla järkevää. 😂 - Anonyymi
Kyllä se henkinen puoli on se tärkein. Seksi kannattaa jättää myöhemmäksi, kun toisen tuntee kunnolla. Ettei sillä lähde sekoittamaan jo valmiiksi sekaisin olevaa nuppiaan, jopa.
- Anonyymi
Ja rakkauksien välissä sitten harrastetaan pelkkiä seksisuhteita....
- Anonyymi
Jos joku niin haluaa. Se on ihan persoonasta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738