Olin iron maiden in konsertissa viime yönä, ja jutustelin 25-30 vuotiaan pitkä tumma hiuksien neidon kanssa, taisin vähän ihastuakin. Hän sanoi olevansa Etelä-Sievistä. Sillä hetkellä kun hän sanoi Etelä Sievi, heräsin hätkähtäen. Jos joku etelä Sieviläinen neiti tuntee itsensä yo kuvauksesta, ilmoittaudu bliis.
Ps. Itse asustelen keskisessä Suomessa
Iron maiden
1
131
Vastaukset
- Anonyymi
Etelä-Sievissä on aika vähän asukkaita, joten potentiaalisia neitokaisia on todella vähän. Jotta tavoittaisit tämän yösi prinsessan, laita tekstari paikallislehti Sieviläiseen. Ja vinkki: Etelä-Sievi nimeä ei paljon käytetä, itse asiassa itselle tämä on aivan eka kerta, joten tavoitellun neitokaisen huomion varmistamiseksi voisit kuvailla sijaintia vaikkapa joillakin näistä: Vesimäki, Honkala, Huuhanperä, Martinkangas, Myllyoja, Sikonen, Karjulanmäki, Kangastalo, Pölläneva, Säilynmäki, Katajaperä, Kiiskilä, Koski, Harju, Passoja, Torvenperä, Pyysalo, Ahonpää, Isokoski, Wiia, Pitkämäki, Rääsy, Puskala, Kangasoja, Teeriharju, Mullikko ja Loukkunen. Jos lista on tuntuu turhan pitkältä, voit sisällyttää koko joukon ilmaisuun "tyttö Sievi - Reisjärvi -tien liepeiltä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236