Asuin unessa valoisassa, pastillisåvyisessä rintamamiestalossa toisen naisen kanssa, johon minulla oli unessa parisuhde. Yhteiselämämme tuntui hyvältä. Kävin suihkussa autokatoksen luona. Suihku oli kultainen, siitä tuli runsaasti kuumaa vettä. Harmittelin kun pudotin suihkun maahan, jossa oli sohjolunta. Suihkun letku irtosi kun pudotin sen.
Olen ollut koko päivän väsynyt tuon unen jälkeen.
Ihana naissuhde ja kultainen suihku
2
206
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä uni voi tarkoittaa?
- Anonyymi
Talo kuvastaa ihmistä itseään,,menet ulos suihkuun eli olet ulospäin suuntautunut :).
Suihku on viesti..kulta on arvokkainta eli saanet arvokkaan viestin.
Suihku kuvastaa puhtautta, sohjo taas välttämättä ei..., mutta lumen sulaminen on hyvä merkki.
Kulta värinä viittaa aurinkoon ja siten tietoiseen mieleen, totuuteen ja oivallukseen.
Jos olet tietoinen kyvystäsi rakastaa naista, niin sitten en yhdistele noita asiaan, jos taas et, niin tuossa nyt on paljonkin oivallusta tukevaa.
Auto luokitellaan maskuliiniseksi symbooliksi kaiketi autotalli on sitten feminiinen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351