Kertokaapa nyt minulle. En ole mikään vakkaripalstalainen ja keskusteluista haku on aika työlästä. Tässä juuri kiinnostuin hänestä (ja uudesta raivaussahastaan) ja haluaisin tietää lisää hänestä.
Hän lähti juuri ulkoilemaan, niin hän ei saa koskaan tietää, että hänen selkänsä takana hänestä puhumme.
Kehuja tulemaan vaan.
Millainen tyyppi on pujottelija?
43
57
Vastaukset
- Anonyymi
Pertti, älä viitsi.
- Anonyymi
??????????????????????????????????
- Anonyymi
Tai varoituksen sanoja, jos siltä tuntuu.
Pujis postasi joskus kuvansa palstalle.
- Anonyymi
Aika rohkea siis. Vai olisiko alkoholilla ollut osuutta asiaan. Ei löydy keskustelujen uumenista, niin eipä väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika rohkea siis. Vai olisiko alkoholilla ollut osuutta asiaan. Ei löydy keskustelujen uumenista, niin eipä väliä.
Eihän pujis juo semmosia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän pujis juo semmosia!
Mimmosiä hää sitten juo?
- Anonyymi
Eikö tällä asuntovaunupuistopalstalla ole vielä kuka on kukin wikiä?
Pujottelija: Puiston ja palstan himouhreilija. Hänet tunnetaan sinisistä verkkareistaan ja hiihtomonoistaan, joissa hänet voi nähdä sauvakävelemässä kesät-talvet. Pohjimmiltaan pujottelija on hyväntahtoinen hahmo.- Anonyymi
Ei huono siis ollenkaan.
Mutta tuollainen hakemisto olisi oikein hyvä olla.
Puikkari on peruskalustoa täällä. Mutta huikea kamu. Pelaa jäkistä, ajaa motskarilla ja touhuilee maalla ja metsissä kaikkea. Sit herkuttelee munkilla ja ties millä viinereillä, kun voi vetää vaikka villisian viiksineen, eikä liho, kun liikkuu niin hyvin.
Noin tiivistetysti....- Anonyymi
Kuulostaa jo vähän liiankin hyvältä. Mitään huonompia puolia tullut palstalla esille? Äkäinen? Riidanhaluinen? Nämä siis vain minun mielestäni vähän negatiivisia ominaisuuksia esimerkiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa jo vähän liiankin hyvältä. Mitään huonompia puolia tullut palstalla esille? Äkäinen? Riidanhaluinen? Nämä siis vain minun mielestäni vähän negatiivisia ominaisuuksia esimerkiksi.
Eipä ole miehestä huonoja puolia tänne tullut.
Sellainen lupsakka "puunhalaajatyyppi". (Yhdessä kuvassa se halas isoa puuta)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eipä ole miehestä huonoja puolia tänne tullut.
Sellainen lupsakka "puunhalaajatyyppi". (Yhdessä kuvassa se halas isoa puuta)Puunhalaaja.... <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puunhalaaja.... <3
ja puidenkaatajakin. :)
- Anonyymi
Kepu-ketku
- Anonyymi
Noo, ei kukaan ole täydellinen....
- Anonyymi
Sehän on just parasta! Otetaan vain ketku pois
Taitaa olla nainen.
- Anonyymi
Minä olen hyvin suurpiirteinen ihminen. Maalaan isolla pensselillä. ei haittaa!
- Anonyymi
"Millainen tyyppi on pujottelija?"
Nimppari viittaa niiku urheiluun, ja se on kyl paha. Mää kartan urheiluu ku ruttoo, niet on varminta pysyy pujottelijastaki tyystin erossa. Ettei vaan tuu kammotartuntaa. 👻- Anonyymi
Parasta pysytelläkin erossa. Sinun.
- Anonyymi
Mitä kuuluu Firdawsille? Tänäänkö olet taas kyöpeli :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuuluu Firdawsille? Tänäänkö olet taas kyöpeli :)
Moikka vaan! Mollaan Virtausin kans nii hyvää pataa, et meillon yhteinen nettiki. Säästösyistä. Terkkui myös Virtausilta.👻
- Anonyymi
Karski mies, pannee mennee turvasaappaat jalassa:)
AsianVierestä- Anonyymi
Turvasaappaat on erittäin hyvä juttu. Erittäin Hyvä Juttu.
- Anonyymi
Miksi Pertti on tänään pujiksesta niin kiinnostunut?
- Anonyymi
Siihen en minä osaa vastata, olen pahoillani.
Ihan osuvia tietoja/arvioita, poislukien naiseksi epäily, ja kepuketkusta ketku osuus
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Selvä, jään tarkkailemaan kiinnostustani
Kiva! Kesällähän sulla oli ohjelmassa naisten kanssa vehtailua, niin ehkä sitten kirjoitellaan. :)
pujotteIija kirjoitti:
Selvä, jään tarkkailemaan kiinnostustani
Ei helvetti. Onko sulla pympyn kuva profiilissa ;D
- Anonyymi
Oletkos siinä pertteinesi! Olen aidosti kiinnostunut pujottelijasta. Ei me olla mikään mätsmeidinheven, mutta jotenkin vain tuntuu siltä, että... tai siis oikeastaan en tiedä, miltä tuntuu. Haluaisin oikeasti edes muutamn viestin hänen kanssaan vaihdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos siinä pertteinesi! Olen aidosti kiinnostunut pujottelijasta. Ei me olla mikään mätsmeidinheven, mutta jotenkin vain tuntuu siltä, että... tai siis oikeastaan en tiedä, miltä tuntuu. Haluaisin oikeasti edes muutamn viestin hänen kanssaan vaihdella.
Kannattaa lähettää viestiä kun vielä voi, Suomi 24 sähköposti loppuu 10.1
- Anonyymi
Oletko huolissasi Pertin alkoholinkäytöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lähettää viestiä kun vielä voi, Suomi 24 sähköposti loppuu 10.1
Äh, kyllä pujottelija mulle kirjoittaa. Ei hän voi olla kirjoittamatta. Jonakin kauniina päivänä vielä.
- Anonyymi
............................
Partakaweri kirjoitti:
Ei helvetti. Onko sulla pympyn kuva profiilissa ;D
No pärkkele, taitaa olla :D
Anonyymi kirjoitti:
Äh, kyllä pujottelija mulle kirjoittaa. Ei hän voi olla kirjoittamatta. Jonakin kauniina päivänä vielä.
Jotain tuttua olen havaitsevani kirjoittelussasi
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ei, ei voi olla tuttuutta. Minä en tunnista sinua ainakaan ollenkaan.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tai kerro palstahistoriasi, niin voin varmistua asiasta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei voi olla tuttuutta. Minä en tunnista sinua ainakaan ollenkaan.
No juu, jollain toisella on sitten vaan samanlaista tyyliä
- Anonyymi
Pelkkä yrittäjähenki. Asiakaslähtöisyys ja pitkäaikaiset asiakassuhteet ovat myös voimavara. Kun nämä kaikki elementit laitetaan yhteen pakettiin, syntyy molok jossa asiakkaat haluavat olla osana. Yrittäjä: ”Pitää uskaltaa myydä sitä, mitä meillä on luonnostaan”
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576